3d pretecho

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat is nu precies het verschil tussen 3 en 4d?
    Konden jullie echt zien op wie de baby lijkt?
    Ben zo benieuwd....over 6 dagen weten we het.
    Het geslacht laten we als verassing,
    ben nieuwschieriger hoe het eruit ziet, dan wat het is..
     
  2. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    zo wat spannend zeg! ik zou ook zo nieuwsgierig zijn naar hoe het kindje eruitziet!! :D
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb het 2 x laten doen, moet je maar even bij mijn foto's kijken. De laatste keer konden we heel duidelijk zien op wie het kindje lijkt ;)
    Een 3D echo is een foto zoals je kan zien in mijn album en 4D is een filmpje daarvan. Dus bewegende beelden.
    Het is zo mooi, echt een aanrader. Kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat! Je krijgt het dan op DVD mee en een paar foto's!!! :D
     
  4. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik vind het er maar eng uitzien die 3d echo geef mij maar gewoon 2d
     
  5. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat een mooie foto's zeg!! je kan het zeker goed zien en op die ene lijk je een glimlach te zien :D mag ik vragen hoe duur dat dan is?
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben bij Twinkelster geweest in Purmerend. Maar ik heb een pret pakket genomen dan ga je dus 2x en is het goedkoper. Moet je even googlen en dan kom je vanzelf op die site! Daar staan ook de prijzen en zo.

    wat is daar nou eng aan??? het is gewoon een hele duidelijke foto. En als je het ziet bewegen is het nog veel mooier. En een stuk duidelijker dan een zwart wit 2 D..........
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind een 3d echo ook niet prettig om naar te kijken. Doet me denken aan een kindje op sterk water. Voor ons straks ook alleen maar 2d echo's.

    Maar las je het niet vervelend vind om naar te kijken is het natuurlijk super dat je het gezichtje enzo zo goed kan zien!

    Pim
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Het was voor mij één van de meest indrukwekkende en emotionele momenten om mijn uk in het 3D te zien. Zo geweldig om zo een kleintje in je buik te zien bewegen, "spelen", "drinken" etc. Niet eng, maar echt een aanrader!
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij gaan ook voor een 3D echo over 7 of 8 weken!!
    Ik hoor inderdaad van bijna iedereen wat mouschy ook al zegt: het kost wat, maar dat is het ook waard!!
     
  10. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    wij mogen maandag naar leuven gasthuisberg voor en drie d echo
    ons vorig zoontje is geboren met een hartafwijking daarom gaan ze nu een uitgebreide echo nemen om te zien of alles deze keer in orde is!!
    spannende tijd hoor!
     
  11. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Helemaal niet eng..
    ik vind het veel echter en leuker dan een 2D echo..
    Kijk maar in mijn album..mijn kindje komt niet eng over hoor op de 3D foto :)
    Heb echt gelachen bij mijn echo..mijn kindje bewoog de hele tijd en alle kanten op..een echte acrobaat.. :)
     
  12. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat heb je het al vroeg laten doen! Wel mooi he zo'n heel kleintje zo te zien ;) Maar ik heb het 2 x laten doen, als het groter is is het nog mooier vind ik. Je kan dan echt alles zien tot in de kleinste detail. Ook haartjes en nageltjes en zo. Gewoon een aanrader om het later nog een keer te doen zo rond de 25e week ;)
     
  13. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Klopt heb het vroeg laten doen.
    Ik ben nu voor 2 weekjes bij mijn moeder in Nederland..
    En ik had nog geen echo kunnen laten maken in Turkije.
    Aangezien mijn moeder ook wel heel nieuwsgierig was heeft ze me gister ochtend gewekt met de verrassing dat ze een echo voor me had geregeld..

    Dus we zijn samen gegaan..en tsja..die 3D leek ons zo leuk..dat we dat hebben laten doen...en natuurlijk was het niet zo mooi als bijv met 25 weken..maar het was alsnog prachtig om te zien en zooo duidelijk.
    Vooral op het filmpje..de foto is natuurlijk maar een moment opname..en aangezien mijn kleine geen seconde stil ligt was een mooie shot maken een moeilijke opgave :D
     

Deel Deze Pagina