Dag dames, Wie kan me even helpen. Ik zit er even helemaal doorheen. Vrijdag punctie gebad voor ivf en 3 eicellen weggehaald. Gisterenochtend gebeld dat ze alledrie bevrucht zijn. Hopelijk delen ze ook alledrie mooi. Morgen heb ik de tp en alsof dat niet genoeg zenuwen zijn heb ik sinds vanmorgen bloedverlies. Begon weinig. Een beetje een veeg af en toe met afvegen maar nu al veel meer en ook alsnik gewoon een beetje een doekje tegen mij vagina houd. Ben dus echt vang dat mijn lichaam nu denk van o er is geen eitje meer we worden ongesteld. Dat zal namelijk niet de eerste keer zijn. Ik weet niet wat ik nu moet doen? Kan de terugplaatsing morgen dan wel doorgaan? Wie kent dit? En hoe is het toen verder gegaan?
Hoi, Het kan zijn dat de bloeding nog van de punctie komt. Of er dan een embryo teruggeplaatst kan worden weet ik niet, geen ervaring mee. Gebruik je utrogestan of pregnyl om je bmslijmvlies te ondersteunen? Voor de zekerheid zou ik morgen ochtend wel even bellen denk ik. Succes!
Ja ik gebruik utrogestan. Maar ik vraag me altijd af in hoeverre dat hoed weekt. Zelfs mijn arts zegt altijd, het is niet bewezen, maar baat et niet dan schaad het. Niet leuk om te horen als je in dit proces zit. Pfff lastig. Word hier zo nerveus verdrietig en down van.
Ik denk ook van de punctie.... Dat is op zich logisch, zijn ook wondjes en die moeten helen... Ik heb toen ook bloedverlies gehad... Alleen de dag zelf en de dag erna. Maar ze gaan morgen toch eerst een inwendige echo maken en dan kijken ze ook naar je BMS, en heb je ook bolletjes? Groetjes en succes!
Wat betreft bloeding van de punctie. Ik heb amper een druppel bloed verloren. En na een dag mocht er ook geen bloed meer komen zei de arts mij. En als het van de punctie was zou he zeggen dat het bruin zou zijn, maar het is echt helder rood.
Ja ik heb bolletjes. O ik wist niet dat ze morgen ook een echo gingen maken om te kijken naar mijn bms. Maar dat zou wel prettig zijn inderdaad. Ik heb helemaal geen bloed verloren. Ja een druppel. Begin vandaag pas en dat vond ik juist zo raar.