Hallo, Ik wil even laten weten dat ik morgen ga trouwen! Om 15:00 gaat het gebeuren. Alles is gelukkig klaar, dus het feestgedruis mag los barsten. Liefs Hummel.
Ik wil je alvast een hele fijn e dag wensen en een zeer liefdevol huwelijk. Het spijt me heel erg dat jullie niet met z'n drietjes daar voor dat altaar staan, maar ik hoop dat dat straks ruimschoots goed gemaakt wordt. Veel plezier ook vanavond met je laatste avond als 'vrij vrouw'. Ga je nog iets leuks doen, behalve nagels bijten?
Ook ik wil je een prachtige dag toewensen! Geniet van de aandacht en van het moment dat je elkaars man en vrouw wordt! Alvast van harte gefeliciteerd! Elmo
@hummel fijne dag morgen ! 1 tip ga heel vroeg naar je bedje want je trouwdag is o zo leuk maar slopend ! L.sybje
Ik wens jullie een hele fijne dag morgen,geniet er van voor je het weet issie voorbij! Heel veel geluk en liefde gewenst voor in de toekomst! Liefs D.. -x-
Ik wens jullie een fijne en zonnige dag toe. Geniet van alles wat op je pad komt (wat betreft de leuke dingen natuurlijk) en natuurlijk wens ik jullie ook een geweldig huwelijk toe.
Geniet ervan want als je met je ogen knippert is het voorbij,zo snel! Veel plezier en niet te dronken...