Hele fijne dag gewenst meid Hoop dat het weer ook nog even heel sterk gaat veranderen ! Geniet er van!
Iedereen erg bedankt voor jullie reacties. Vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren. Ik spring zo even lekker onder de douche en daarna komt de kapster hier aan huis. Ik word nu wel zenuwachtig hoor. Nog even en dan zijn wij man en vrouw. (raar idee nog) Veel liefs Hummel.
vandaag is de grote dag. geniet ervan en alvast van harte gefeliciteerd en heel veel geluk samen ik duim voor jullie op een mooie zonnige dag. groetjes susanne
Ik wil jullie een hele fijne en mooie dag toewensen! Veel geluk samen en wens jullie een mooi huwelijk toe!
hele fijne dag vandaag ! en dat dit een fantastische dag mag worden uit de vele fantastische dagen saampies ! heerlijk genieten meis..!
Hier ook nog een officiele felicitatie! Ik hoop dat jullie dag prachtig was en je er een super mooie herinnering aan over kan houden! Elmo
Gefeliciteerd! Nu ben je officieel een getrouwde vrouw! Heb je een leuke dag gehad? Ik hoop dat het weer gisteren een beetje meeviel.... Geniet er lekker van komende tijd en je hele huwelijk natuurlijk! Doe ik ook nog elke dag (4 maanden geleden getrouwd) Liefs Nikkie