Halve nacht wakker gelegen, zo spannend afgelopen maandag de 20 wk echo gehad en toen konden ze niet alles bekijken en ook niet of het een jongetje of meisje was want de navelstreng zat er voor dus om half 12 dan hebben we een nieuwe afspraak en echo, maar ik kan gewoon niet wachten! ik heb zooon zin bijna nesteldrangachtige zin om iets voor een jongen of een meisje te kopen!
Hehe, spannend is dat he? Ik hoop voor je dat je het kunt zien deze keer, kun je lekker gaan shoppen! Laat je het even weten?
ooh wat spannend zeg leef helemaal met je mee ben benieuwd of hij/zij zich nu wel liet zien mijn oudste zoontje moest ik 4maal een echo doen,vordat ik dan eindelijk is wist wat ie was veel sucses
HET IS EEN JONGETJE! het maakte me eigenlijk niet uit wat het werd maar toch erg leuk om te weten wat er nu in mn buik zit! vanmiddag ouders en vriendinnen en zussen gebeld en beschuit met muisjes gegeten(beetje vroeg)! ik ga morgen heeeerlijk shoppen, of vanavond nog.. groetjes en bedankt voor de reacties!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Leuk een ventje! Super! Geniet lekker van het zwanger zijn en het winkelen Liefs
hey meid, gefeliciteerd met jullie gezonde jongetje, ik ben heel blij voor jullie! shopze! wij gaan zaterdag shoppen voor ons meissie can't wait!
Wat ontzettend leuk voor je gefeliciteerd Ik kan me heel goed voorstellen dat je gericht wil shoppen!