Wel of geen sex??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Morgan, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even een vraag waar ik inmiddels al een maand mee zit.
    Een maand geleden (met 30 weken) ben ik bijna bevallen.
    Ik heb toen 1 nacht in het ziekenhuis gelegen en heb 2x een weeenremmer in zetpil vorm gekregen. Daarna mocht ik naar huis.
    Afgelopen maand is alles gewoon rustig gebleven. De ween met 30 weken hebben niets opgeleverd, bij de laatste controle van 2 weken geleden was mijn baarmoederhals nog niet verstreken, er stond nog 3 cm en er was ook geen ontsluiting.
    Nu heb ik dus al een maand geen sex meer durven hebben vanwege wat er gebeurd is. Dat is overigens niet gebeurd nadat ik sex heb gehad of zo. Ze hebben geen verklaring kunnen vinden. Inmiddels zit ik weer terug bij de vk. Zowel de vk als de gynaecoloog hebben niet gezegd dat ik geen sex mag hebben maar ik heb er ook niet naar gevraagd.
    Inmiddels heb ik zo'n zin in sex dat ik er gek van wordt :) Ik heb 's nachts de wildste dromen en ik zou zo graag gewoon even lekker sex hebben met mijn man.
    Wat denken jullie? Doen of niet doen? Moet ik me nog 3 weken inhouden tot ik 37 weken ben en het niet erg is als er weeen van komen of denken jullie dat het nu met 34 weken heus niet ineens een bevalling op zal wekken? Ik vind het zo lastig, weet het echt niet wat nu wijsheid is... ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als het niet goed was geweest hadden de vk of gyn dit wel gezegd lijkt mij. Maar misschien even navragen voor de zekerheid?

3. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben condooms gehaald, omdat het stofje in het sperma volgens de verlos de bevalling op gang zou kunnen helpen als het al onrustig is.
    Zou het idd even navragen !

Veel plezier ;)

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

Omdat seks wel als een opwekker gezien word zou ik het wel even navragen.

5. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde het eerst even aan jullie voorleggen.
    Als ik eerlijk ben durf ik mijn vk niet goed op te bellen om te vragen of ik sex mag hebben hahaha :) Hoewel zij het vast een hele normale vraag zal vinden, vind ik het toch een beetje genant om daar voor te bellen :):D

6. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Wij hebben sinds de positieve test geen sex meer en ik heb er zooooo ontzettend veel zin in :)

Vanwege de "complicaties" tijdens mijn andere zwangerschappen durven wij niets te doen.

Tot nu toe is in deze zwangerschap nog niks gebeurt maar durf de vk ook niet te vragen of wij sex mogen hebben snap dus wel dat dit een "drempeltje" is ;)

Ik zou je wel (net als mijn voorgangers) aan raden om een condoom te gebruiken vanwege het stofje in de sperma.
    Zolang je geen ontsluiting hebt kan het (denk ik) geen kwaad.

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Gewoon even bellen hoor! Er komen ongetwijfeld nog meer genante situaties met je vk ;). (Hier stond 9 dagen na de geboorte van m'n dochter een vk naast m'n bed, om 8 uur/half 9 's ochtends, te vragen wat voor anticonceptie we gingen gebruiken... dus...)

8. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Kun je het niet bij een VK op het forum neerleggen? Dan blijf je toch wat anoniemer dan bij je eigen VK en heb je toch antwoord.

9. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Hier idem dito, aan mijn lijf geen polonaise zolang ik inverwachting ben. Heb ook trek in een sigaret maar die steek ik ook niet op :)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje gekkie gewoon vragen hoor...straks ziet ze je doos en al dus hahahaha

11. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn er gisteravond gewoon voor gegaan :D
    En gelukkig is alles goed afgelopen! Heb vannacht wel veel harde buiken gehad maar ze waren niet pijnlijk en het is op moment weer rustig in mijn buik.

We gaan er maar geen gewoonte van maken, want ik blijf bang dat ik mijn buik dan teveel ga triggeren. Maar na gisteravond kan ik in ieder geval wel weer twee weken zonder :D En vanaf 36 weken is het allemaal geen grote ramp meer als de bevalling er door zou beginnen ;)

Heb vannacht eindelijk geen wilde dromen meer gehad maar gewoon gedroomd dat ik hele chocoladetaarten at hahaha!

Ik wilde gisteravond de vk nog wel smsen maar dat wilde mijn man niet. Hij zei: 'als zij weet wat we gaan doen dan kan ik het helemaal niet meer, we doen gewoon de gestrande walrus positie en dan komt alles goed'
    HAHAHAHAHA ik lag echt in een deuk!

12. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    er zijn daarbij meer wegen die naar rome leiden heh schat ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haahhfijn voor je dat je even stoom hebt afgeblazen dan...(hmm verkeerde woordkeuze hahaah)
    Harde buiken kan ook komen door seks en hoogtepunten.....

En idd er zijn nog meerdere manieren om aan je trekken te komen he hahahahaha...

Succes verder met je zwschap!

14. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg

:):p

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ze zeggen dat sex de bevalling opwekt maar ik had met 35,6 weken "al" 2 cm ontsluiting en toen elke dag nog sex gehad op een paar dagen na dat ik dacht vruchtwater te verliezen ik ben "pas" bevallen met 40,2 weken. Dus ik geloof echt niet dat t een bevalling op wekt.

Harde buiken door de sex kunnen er wel bij horen ja.
    Fijn dat jullie hebben genoten. Straks kan t lang genoeg niet als je pech hebt.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd begint een bevalling pas als je baby eraan toe is dus of het dan klopt kun je je afvragen ...
    Hier bij de eerste ook veel sex gehad in de hoop dat het zou beginnen maar hielp ook niks dus ja...en zo zijn er nog wel meer die dit probeerden maar dat het helemaal niks hielp...

Maar goed wat wekt dan wel de bevalling op kun je je afvragen dan?

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou ik heb in me vorige zw-schap met 30 weken ook plat gelegen in het ziekenhuis met vroertijdige weeen
    en mocht absoluut geen sex meer hebben!
    dus raar dat ze het niet gezegt hebben
    en ook dat je naar een dag alweer naar huis mocht
    hier moest ik toch echt een week blijven en kreeg ik ook weeenremmers en longrijping

Deel Deze Pagina