Wel of geen vruchtwater???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik weet het ik moet sowieso even de vk bellen (ga ik ook zo doen) maar ik ben benieuwd of iemand dit herkent :)

Ik ging 2uur geleden naar de wc om te plassen, ik klaar met mijn plasje pak wc papier om af te vegen loopt er nog een straal vocht er recht uit waarvoor ik niet heb moeten aanzetten om te plassen. Kon het niet meer opvangen zo verbaasd was ik. Dus ik denk ik kijk even in de pot (we hebben een opvanger geen plonser) en was geen plaskleur, maar doorzichtig, maar er lag naar mijn idee nog wel plas van dat kleine plasje net daarvoor waarvoor ik wel heb moeten aanzetten.
    Dus ik twijfel nu of het plas is of vruchtwater.

Verder wel gerommel en krampen en een heel druk kindje terwijl hij normaal altijd s'avonds heel druk is en in de ochtend vaak slaapt.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mm spannend het je al op je hand geblazen of hard hoesten?

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Klinkt wel als vruchtwater...
    Ik had bij de tweede te vroeg gebroken vliezen en als il dan op het toilet zat wist ik ook niet of ik nu aan het plassen was of dat er vruchtwater liep...

Als je even rustig op je rug gaat liggen en dan op je hand blaast of gewoon een klein beetje druk zet dan komt er vaak ook een golfje vruchtwater als je vliezen gebroken zijn!

Ik ben benieuwd! Spannend!

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ja op mijn hand blazen geprobeerd maar niks. Dus ik twijfel gewoon best wel.

5. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Hoop dat je wat kan opvangen en dat je misschien wel binnen een dagje je kindje hebt

6. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd even bellen en doe een maandverbandje in om te kijken wat er nog komt...
    Ik had vanmorgen ook toen ik ging plassen dat in mijn ondergoed echt een dikke druppel/mini plasje doorzichtig water lag... Dit bleef niet kleven tussen mijn vingers. Ook een maandverbandje ingedaan maar vang niks op helaas, heb de verloskundige ook gebeld en die zegt ook even in de gaten houden of je nog iets opvangt... Hoop het zo want ben vandaag uitgerekend, een spannende dag dus!

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Spannend zeker maar verder niks kunnen opvangen. Vk gebeld en die zei dat het ws urine was waar ik geen controle over had. Wel even in de gaten houden idd en een maandverbandje in om evt iets te kunnen opvangen.

Semmie voor jou ook spannend, ik duim voor je....

Deel Deze Pagina