Hij belde mij toen ook in de avond na de punctie hoe het ging. Bij mij lag de placenta 2x aan de voorkant, dat betekent dat ze er 2x, 2x punctie gehad, doorheen moesten prikken, geen probleem.
Bij mij ligt de placenta achter dus dat zal sowieso geen probleem zijn. (zit er ook is iets mee ) Ik wou dat het al woensdag avond was
nog maar 1 nachtje slapen meid, dan is het zover, ik heb morgen denk ik geen tijd om berichtje te plaatsen (dean gaat voor de eerste keer naar school enzo) maar wilde je alvast veel succes wensen en zeggen dat ik aan je denk rustig blijven ademen en concentreer je op je man / vriend zijn ogen dan is het zo voorbij!
Ik lees hier mee. Ik heb vrijdag te horen gekregen dat wij een kans van 1 op 146 hebben. We komen nu in aanmerking voor vervolgonderzoek. Worden als het goed is van de week gebeld voor een intake. Ik weet verder niet wat ons gaat gebeuren nu. @ foxter, veel succes morgen.
Lieve Foxter, Lees nu pas je topic. Meid, héél veel succes vandaag. Ik heb ook een vwp in het Erasmus gehad en je zult zien dat je achteraf zegt dat het allemaal erg mee viel. Ik adviseer je echter niet naar het scherm te kijken tijdens de procedure, ik deed dat per ongeluk uit gewoonte en dat vond ik toch even heel vervelend. Ik heb trouwens óók een heel goed gevoel bij jullie...weet bijna zeker dat de uitslag goed zal zijn! Succes!
Het is achter de rug Wel weer flauwgevallen, maar ja dat heb ik nou eenmaal. Nu wachten, woensdag om 17 uur bellen ze met de uitslag, we krijgen de uitslag van trisomie 13, 18 en 21 en het geslacht, en over 3 weken krijgen we de totale uitslag zeg maar. Maar goed, voor ons is nu alleen 21 even erg spannend. Nu beetje chillen op de bank
Jeetje meis, nou in elk geval fijn dat het eindelijk achter de rug is... Wel shit dat je was flauwgevallen Heeeel veel sterkte met de komende lange wachtdagen en dan woensdag eindelijk het verlossende antwoord! Mijn duimen blijven doordraaien! Fijn dat zoveel (waaronder jijzelf natuurlijk) er zo'n goed gevoel over hebben in elk geval! Rustig aan en laat je maar lekker verzorgen!
Wat fijn dat het achter de rug is! Nu ga je nog 2 heel lange dagen tegemoet, maar we hebben hier allemaal veel goede hoop geloof ik .
Hi Foxter Fijn dat het achter de rug is. Afgezien van het flauwvallen wel meegevallen dus of toch niet? Gelukkig hoef je nu nog maar kort te wachten op de uitslag. Nou ja, wat is kort. Maar ik moet iig nog een week wachten na de punctie. Hoe ver ben jij nu eigenlijk in je zwangerschap? Nou, veel succes de komende 2 wachtdagen. Positief blijven, je zult zien dat ze dan best snel voorbij zijn! Groetjes
O sorry, zie het nu bij je banner. Ik ben nu 15 en een halve week, en weet de uitsalg dus bij 16 en een halve week. Wist overigens niet dat ze het geslacht ook al meteen bij de eerste uitslagen hebben, dacht dat dit bij de laatste uitslagen kwam....