Morgen voetreflexmassage

Discussie in 'De lounge' gestart door Nemo, 31 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ga morgen naar de sauna en krijg daar een voetreflexmassage.
    Iemand hier ervaring mee ?? Ik heb HEEEEEL benieuwd. Hou eigenlijk niet zo van gekietel onder mijn voeten, maar toch maar eens proberen.

2. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    haha ik garandeer je dat het niet zal kietelen!!

Laat je het met een speciele reden doen?

Mijn vriendin heeft daar ook diploma's in, en die heeft het bij mij ook wel gedaan, in een periode dat zwanger worden niet wou lukken en ik net met clomid begonnen was.
    Nou echt tranen liepen over mijn wangen, zo'n pijn deed het net onder de enkels, daar zit een tja ehh reflex die uitwerking heeft op je eierstokken en baarmoeder.
    Daar zaten dus blokkades, en dat bleek dus ook echt wel zo te zijn.

Veel succes morgen ( als ik geweest was had ik weer een hele tijd geen last meer van koude voeten en dat was wel lekker!)

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nah niet echt met een reden. Ik ben gewoon benieuwd. En tja mocht het helpen dan is het mooi meegenomen.
    Maar zo'n therapeut kan dus ook echt wel zeggen als er ergens iets niet goed zit ?
    MM krijg er nog meer zin in.

En geen koude voeten lijkt mij heeeeerlijk (en mijn vriend ook)

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oh heeerlijk!!!!

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik had echt een heleboel plekjes in de voeten die echt erg gevoelig waren.
    En dat zijn dan blokkades, die met massage ook los kunnen komen.

Soms voelde ik me helemaal warm worden van binnen ( en dat terwijl ik er eigenlijk niet zoveel nut in zag)

Ja het is wel lekker, veel plezier met zijn beiden morgen!!

Groetjes

6. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Heb er deze maand tijdens mijn vakantie in Thailand kennis mee gemaakt en ik vond het GEWELDIG!!!

Ik kan ook echt absoluut niet tegen gekietel enzo, niemand (met één uitzondering ;) ) mag mij normaal gesproken aanraken of bij me in de buurt komen, maar afgezien van af en toe een klein giecheltje heb ik daar dus helemaal geen last van gehad tijdens de massage!!!

Naast dat het lekker ontspannend is, merk je inderdaad ook waar een blokkade zit. Voorbeeld: ik heb het 3x laten doen, bij één van die keren waren mijn darmen toevallig ontzettend aan het rommelen en vervelen en toen deed één reflexpunt dus ook echt ontzettend veel pijn. De andere 2 keren was dat niet zo. Terwijl ik er absoluut niet aan aan het denken was ofzo...

Dus: ik ben jaloers op je!!! Ga eens uitzoeken of ik het binnenkort ook een keer kan laten doen hier in Nederland. 8)
    Dank je dat je me er weer even op attent gemaakt heb en geniet ervan morgen!!

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik zal wel aangeven dat je probeert zwanger te raken hoor, dan kan hij/zij daar rekening meehouden! Want je kan heel veel veroorzaken met voetreflex (mijn moeder doet het namelijk ook)!!!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn moeder doet het ook.
    ben regelmatig weer haar proef konijn, heerlijk!!
    zo lekker ontspannen.
    maar wist je al dat het niet mag als je zwanger bent............?

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dan ga ik morgen voor de zekerheid maar ff zeggen dat we proberen zwanger te worden. Ik laat jullie ook zeker ff weten hoe het was.

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    waarom mag het niet als je zwanger bent?

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

12. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    lijkt me ook lekker voetreflexzonemassage.
    maar waar kan ik dan hier in de buurt terecht bij een therapeut die de papieren heeft?
    heb nl wel gehoord dat als ze het niet goed doen je er heel veel last van kan krijgen.

liefs femke

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik ben bij een sauna geweest.
    Was lekker, maar sommige plekjes niet :)
    Mijn darmen waren niet goed volgens haar. Heb idd wel eens wat met mijn darmen gehad. Ik jaren terug ook eens bij een iriscopist geweest en die zei hetzelfde.
    Ze drukte ook ff op mijn "vrouwenpunt" nou dat was echt niet fijn !!! Voelde net alsof ik daar helemaal blauw was. Maar dat punt was bij de meeste mensen wel gevoelig zei die vrouw.

14. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Misschien heeft ze nu iets los gemaakt bij je, waardoor je "openstaat" om zwanger te raken!!! Dat kan natuurlijk ook heel goed!!!

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik hoop het :D en zo niet dan was het wel lekker.

16. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    heb het dus nooit geprobeerd in Nederland maar dit lijkt me erg betrouwbaar:

www.vnrt.nl

daar kan je therapeuten in de buurt zoeken.
    Succes!

17. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    @minipi dank je wel ga eens kijken

femke

Deel Deze Pagina