indaling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hey iedereen,

toen ik dinsdag bij de gyne ging was alles klaar om te bevallen alleen de kleine moest nog indalen en dan de opening! Nu moet ik straks foto's laten nemen van mijn bekken omdat ik nog geen indalingsweeën heb gehad. Maar zaterdagavond kreeg ik echt krampen die een tijdje aanhielden. Het was zoals bij weeën (komen en gaan) maar onregelmatig. Gisterenavond had ik dat terug. Iederen die mij ziet zegt dat hij lager zit en ook ik heb het gevoel dat mijn buik lager hangt en dat ik ons ventje nu lager voel bewegen.

Ik hoop dat het indalingsweeën waren, dan kan het volgens de gyne snel gaan!
    Hoe voelde die indaling bij jullie?

Groetjes

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Nooit last van gehad eigenlijk, had niet eens door dat mijn zoontjes aan het indalen waren.
    Stond gewoon beide keren op met een 'hangbuik'.
    Geen indalingsweeën, geen naar gevoel, niets heb ik gehad.

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hehe, lekker makkelijk, he!

Ik weet niet goed wat ik er moet van denken. Ik heb soms wat bloedverlies ook met veel slijm en af en toe stolseltjes. Dat zal mss van de slijmprop zijn. Ach ja! De spanning blijft, he!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Toevallig dat ik me dit gisteravond af vroeg. Door mijn buikspieren voel ik mijn harde buiken niet eens en behalve bij echte stress (onverwachts naar het ZH) heb ik ook nog helemaal geen wee of kramp gevoelt. Bij mij is de kleine echter al wel aan het indalen. Ik voel hier dus idd helemaal nies van. Ja ik heb de hele dag pijn in mijn buik, maar dat heeft dus een andere oorzaak.

Mijn moeder heeft 4 kindertje geworpen (allemaal in mminder dan 2 uur bevallen). Zou ik ook dat geluk kunnnen hebben?

5. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Daarvan zou ik dus uit m'n dak gaan van angst en ongerustheid dat er iets mis is!
    Maar zolang de beeb beweegt, denk ik niet dat er iets is.
    Ik ben nogal paniekerig van aard :oops:

6. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Zegt eigenlijk niet veel ivm je moeder Loeki...
    Mijn mama heeft van mij meer dan 72u 'gelegen' en van m'n broer een goede 48 uur, en dan nog zijn we uiteindelijk gehaald met keizersnede.
    En dan is er ikke:
    Van de eerste vanaf breken vliezen tot geboren 40 minuutjes in totaal, waarvan nog geen kwartier weeën.
    Van de tweede (nu niet lachen :S ) vliezen gebroken om 07.30u, eerste wee om 07.57u, tweede wee om 07.59u en bij de derde wee, om 08.02u lag de kleine in bed :oops: dus zo'n 32 minuten, waarvan maar 5 minuutjes weeën...

Megalange bevallingen mama VS stortbevallingen ikke.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou de beeb beweegt prima, soms meer dan me lief is. Ik weet van de fysio dat ik wel harde buiken heb, dat zegt ze dan bij de behandeling, maar ik VOEL ze gewoon niet. Ik voel alleen dat mijn buik af en toe ONTSPANT, en met af en toe bedoel ik zo eens in de 3 á 4 dagen.

8. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ook geen pretje, die buikspieren :(

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik heb gelezen over je bevallingen. Lijkt me ook heel onwerkelijk. Mijn moeder deed er bij mij 45 minuten over en ik was de eerste. Bij de eerste drie heeft ze niet eens persweën gehad zoals jij volgens mij ook ergens geschreven hebt. Ze mocht op een gegeven moment idd de deur niet meer uit en bij de laatste was het idd platliggen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, het is idd geen pretje met zulke buikspieren. Draag de kleine dus helemaal van binnen, wat inhoud dat ze dus wel indaald, maar eigenlijk ook gewoon mijn bekken ingroeit omdat ze nergens anders heen kan. Vandaar dat ik me ook af vraag of indalen zonder weeën ook mogelijk is.

Deel Deze Pagina