Haha dat heb ik ook. Heb sinds een half uurtje erge steken in me schaamstreek,weet niet of dat iets betekent... Ben vanavond wel in het ziekenhuis geweest omadt ik de beeb bijna niet voelde,maar ze maakt het nog goed... Succes ermee Groetjes,
Ben het ook zat....maar kleintje zit nog lekker in mamma's buik. Lichamelijk gezien gaat het nog wel, maar ik ben oooo zo benieuwd hoe ze eruit ziet.
sorry, maar de volle maan maakt niets uit. das een bakerpraatje. hoop wel voor jullie dat je snel bevalt. groetjes, lidwina
He, guppienl...! Laat ons nou lekker geloven dat het echt waar is... Trouwens mijn zusje en ik zijn met volle maan geboren en mijn vriend ook, dussss toeval?
Ik lees het een beetje laat maar zijn er een hoop bevallingen geweest? Ik ben wel bevallen met volle maan
mijn moeder is ook bevallen met volle maan. in de ambulance destijds zeiden ze al . je kunt wel weer zien dat het volle maan is. hij vertelde dat er echt meer bevallingen zijn rond volle maan. wie weet!
Vanavond is een maansverduistering klik op de link hier onder... http://www.nu.nl/news/995076/81/rss/Maansverduistering_wordt_%27mooiste_in_jaren%27.html