Misschien een rare vraag, maar wat komt eerst? Breken eerst je vliezen en krijg je daarna weeën of andersom?
Ik denk dat dat per bevalling anders is. De meeste hebben eerst de weeen en daarna breken de vliezen pas (of worden gestript) Maar die vrouw van babyboom had helemaal geen weeen.
kan allebei.. bij mij eerst weeenstorm en toen braken met een knal en megaplons mijn vliezen en een half uur later was ons meiske d'r.... maar je kan ook eerst je vliezen breken en daarna helemaal geen weeen hebben.....
Mijn vliezen werden gebroken ....daarna heb ik anderhalf uur gewacht en toen is de gyn toch maar het infuus gaan starten voor de weeen op te wekken .... Dus bij mij wel gebroken vliezen geen weeen
Bij Lindsey braken eerst de vliezen en kwamen meteen erna de weeen, bij Jayden kwamen eerst een aantal uren weeen en toen heeft de vk de vliezen gebroken.
Bij mij braken de vliezen toen ik op bed lag, daarna meteen weeen om de 3 minuten en 3 uur later was onze zoon er.
Bij mij eerst de hele nacht hele LICHTE weeen, 's morgens braken mijn vliezen, weeen werden iets sterker en 2 uur later weeenstorm.
is bij iedereen anders dacht ik, bij braken eerst de vliezen en ik had nog niks geen weeen die kwamen pas 2 uur later
Volgens mij is het ook bij ongeveer 10% dat eerst de vliezen breken. Ik had weeen en de vk heeft de vliezen doorgeprikt.
Ik had eerst weeen ( ik wist niet een sdat ik die had), toen ik 3 cm ontsluiting had hebben ze mijn vliezen gebroken.
Bij mij ook bij alle 4 eerst weeën, en de vk heeft toen de vliezen gebroken. verwacht dat het straks weer net zo zal gaan, maar het hoeft natuurlijk niet.
Oke bij mij braken eerst mijn vliezen en pas 2 1/2 dag later is onze zoon geboren.... Na ruim 24 uur gebroken vliezen werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Daar bleek mijn baarmoedermond nog helemaal niet goed te zijn verweekt en hij lag nog vrij hoog. Dus gel toegediend om dat proces te versnellen. Weer pas ruim 12 uur later begon ik harde buiken te krijgen gevolgd door een hele nacht regelmatige weeen die steeds sterker werden. Volgende ochtend pas 2 cm ontsluiting en toen aan het infuus gegaan om bevalling in te leiden. Vanaf toen werden de weeen snel heftig en is 7 1/2 uur later Senna geboren in kritieke toestand. Bij een eventueel volgende zwangerschap laten ze mij zeker niet meer zo lang met gebroken vliezen lopen!