Goedenmorgen meiden, ik heb morgen bij de gyn mijn 20 weken afspraak staan ik krijg dan ook een Guo ik vind heel leuk om mijn kleine te zien en ook als het goed is dan het geslacht te weten,maar aan de andere kant ben ik ook heel erg zenuwachtig, bij mijn andere zwangerschappen heb ik geen 20 weken echo gehad, allen pretecho laten maken toen. Heeft een van jullie ook zoveel zenuwen gehad voor die tijd en viel uiteindelijk allemaal mee? ik weet niet waarom ik me er zo raar over voel, misschien hormonen ik reageer sowieso heel anders , emotioneler, geprikkelder , deze zwangerschap dan in mijn eerdere zwangerschappen , misschien is dat omdat ik er al drie heb rondlopen.
Hej! 4 weken geleden hebben wij onze 20-weken echo gehad en ik kan je vertellen dat ik héél erg zenuwachtig was! 's Woensdags moesten we er zijn en 's maandags had ik plots het gevoel dat ik ons kindje niet meer voelde.. Wat een spanning, die 2 dagen! Maar toen we er eenmaal waren en de verloskundige begon met de echo maken zagen we een heel gezond kindjen 'ronddwarrelen' in m'n buik! Waarschijnlijk reageer je inderdaad zo door de hormonen, ik ben ook heel anders nu ik zwanger ben; ben ook eerder prikkelbaarder, kan wat minder hebben als normaal enz. Is straks allemaal weer over! Geniet ervan morgen!
Heel herkenbaar hoor! De nacht voor de 20 weken echo heb ik niet geslapen, alle stoornissen, afwijkingen en levensbedreigende ziekten had ik al bedacht. Tijdens de GUO bleek dat het allemaal goed was. Ik was enorm opgelucht. Volgens mij zijn het hormonen die een beetje op hol gaan . Succes morgen!
ik denk dat ieder een het wel heeft en tuurlijk wil je horen dat je kindje gezond is. in ons geval was dat dus niet zo wij zijn de molen in gegaanmaar nu hebben we een onbezorgde zwangerschap omdat alle erge dingen zijn uitgesloten. de guo vond ik zelf niet zo leuk tuurlijk is het beladen maar het is ook veel klinischer en er word veel minder uit gelegt. en ik vond dat er veel niets zeggende beelden bij zaten.bij de normale 20 weken was het veel duidelijker voor ons om mee te kijken. het geslacht wilde ze niet naar kijken en ik heb geen foto's gekregen.dus dat was wel heel jammer maarja je weet wel gelijk of het goed is of niet.
De guo is mijn 20 weken echo, ik krijg geen normale 20 weken echo omdat ik ivm te hoge bmi gelijk onder controle van de gyn ben komen te staan, dus ben benieuwd morgen, hij kijkt wel iedere keer met de echo en met 16 weken heeft hij niet gezegd dat er iets mis was ofzo, is gewoon spanning van mezelf. Bedankt voor jullie reacties
heb ook een guo gehad, ivm eigen aangeboren handicap. zelf was ik ook zenuwachtig, wouden alleen weten of ons kindje het zelfde had als ik. mocht zo zijn, dan wisten we waar we aan toe waren. Maar alles is prima. Geen afwijking. Vond het erg bijzonder. De verloskundige van ziekenhuis die dat deed, nam er tijd voor en heeft heel veel uitgelegd. Na een uurtje kreeg ik een mooi plaatje mee van ons baby En op ons verzoek is er niet naar het geslacht gekeken, want dat is een verassing. Logisch dat je zenuwen hebt, volgens mij heeft iedereen dat wel. heel normaal toch.
Dag allemaal, Even een vraag: Gisteren hebben wij de 20 weken echo gehad. Erg veel mis. Ontbreken van kleine hersenen, hartafwijking, groei achterstand en wellicht chromosomale afwijking. We zijn verslagen, Wie herkent dit? ( dinsdag naar het Radboud in Nijmegen voor verder onderzoek) Groeten Ellen
toevallig lees ik je berichtje Ellen. Pfff tranen springen in mijn ogen. Wens je heel veel sterkte aankomende tijd!
Wat lief van je! De tranen blijven maar stromen. En zo bang voor alles wat komen gaat. Ons kleine meisje waar zoveel mis mee is!
En geweldig dat jouw echo goed was! Ik heb al een mooie dochter van tien! Geniet van de blijdschap!!!!
jeetje meid! hier schrik ik echt van. mischien kun je een apparts topic openen hierover? waarschijnlijk krijg je daar meer reacties