wie ervaring met injecties mee in vliegtuig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska165, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden,

vandaag is mijn cd1, ik ga morgen bellen met de vpk om mijn menstruatie door te geven. Dan kan ik gaan starten met de pil.
    Nu willen we in overleg met de vpk nog een midweekje weg. Daarvoor gaan we met het vliegtuig, ik denk dat ik dan al moet spuiten en deze mee moet nemen in het vliegtuig.
    Wie heeft hier ervaring mee????????

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik heb het ook gedaan.

Gewoon bij de apotheek een medicijnenpaspoort opvragen en de medicatie meenemen in een koeltasje als handbagage.
    Het medicijnenpaspoort houdt niet meer in dan een paar kopietjes waarop de medicatie staat die op jouw naam is uitgegeven.

Bij de controle hebben ze niet eens naar het medicijnenpaspoort gekeken.
    Ik mocht gewoon doorlopen.

Fijne vakantie!

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Sikki,

dank je wel voor je snelle reactie.
    Is me duidelijk, zal zorgen dat ik ook zo'n medicijnpaspoortje krijg. Dan zal dat vast ook allemaal wel goed komen.
    Je moet het denk ik wel aangeven dat je injecties bij je draagt?

Komt vast wel goed.

Nogmaals bedankt;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen ervaring mee maar:
    Heeeele fijne vakantie!

5. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    Hier ook ervaring met hormonen en spuiten mee in het vliegtuig. Wij hadden van ons ziekenhuis een brief / verklaring meegkregen (in het Engels) mbt de hormonen. Deze ook vervoerd in een koeltasje en tijdens de vlucht (duurde 10 uur) in de koelkast van het vliegtuig mogen leggen. Bij de veiligheidcontrole;s (was een 100% controle vlucht) had ik aangegeven dat ik naalden bij mij had vanwege mijn medicijnen / hormonen. Ik wilde toen de verklaring van ons ziekenhuis tonen, maar dat was niet nodig. Er is uiteindelijk totaal niets gecontroleerd oid.

Fijne vakantie toegewenst!!!

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Idd gewoon medicijnpaspoort vragen bij de apotheek. Komt helemaal goed!

Deel Deze Pagina