Tweede zwangerschap...buik minder groot...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toet, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Te titel zegt het al,mijn buik is veel minder groot dan met de eerste zwangerschap :( ik ben nu bijna 20 weken,het ligt eraan wat ik aan heb,maar de meeste zien het niet en degene die het weten zegen waar is je buik :( of waar laat je dat kindje...
    Ik begin mezelfs dan gelijk zorgen temaken of het kindje wel goed groeit...vorige week bij de vk zeiden ze niks...ja dat mijn baarmoeder al keurig bij mij navel zat...

Groetjes,

2. Marscha

Marscha Niet meer actief

waarom vraag je het de verloskundige niet? Gewoon recht voor haar raap! Die kunnen daar beter antwoord op geven.

Ik liep met een toeter van een buik, en nu al helemaal maar mijn kindje is nog onder het gemiddelde, voor de rest alleen maar enorrrrm veel vruchtwater!

Dus volgens mij hoeft het niet perse te betekenen dat je kindje slecht groeit of juist te hard groeit.

Maak je geen zorgen en bel gewoon morgen de VK op en stel je vraag! Zou enorm veel duidelijkheid geven denk ik!

Liefs en succes!

3. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, ik heb ook een veel kleinere buik dan bij de eerste volgens de verloskundige groeit alles goed. Anders vraag je het toch ff ;)

4. KaChris

KaChris Niet meer actief

Ook bij mij is de buik deze zwangerschap wel drie keer zo klein als bij Thijmen en ook deze lieverd groeit prima; ze denken zelfs aan een ruime 8 ponder!
    Ik ben ook dit keer maar heel weinig aangekomen 7 1/2e kg en dat was bij Thijmen 14 1/2, dus ook dit is verschillend....

Bijzonder he? Ik vind het allemaal zo bijzonder en mooi...de natuur verricht echt wonderen, :D

Karin

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    elke zwangerschap is anders. zo dragen vaak meisjes echt rondom en naar en jongens zitten vaak wat meer naar binnen. en los van dat is het zowiezo elke keer anders kan dus dat je het deze keer meer naar binnen draagt.

Deel Deze Pagina