Hoi hoi! Mijn dochter heeft morgen het verjaardagsfeestje van een vriendje uit haar klas, maar ik heb geen idee wat een 6-jarige jongen leuk vindt om te krijgen. Heeft iemand leuke/ goede ideeën voor mij? Groetjes!
Wij kunnen hier wel dingen gaan opnoemen, maar wij kennen het jongetje niet. Het ene jongetje houdt van Cars (of Lego of knutselen of....?), het andere jongetje niet. Waarom vraagt jouw dochter niet zelf aan haar vriendje wat hij graag wil hebben? De meeste kinderen hebben wel een verlanglijstje en dan weet je zeker dat het cadeau in de smaak valt. (Of zelf even aan de moeder vragen.) Als je het echt niet weet of geen tijd meer hebt om het te vragen, zou je ook een speelgoedbon kunnen kopen.
Goed idee, ga het vanmiddag aan zn moeder vragen. En anders heb ik toch een cadeau gevonden: Whacky Shots Mega Pack | Intertoys Is genomineerd als speelgoed van het jaar, dus zal vast erg leuk/ goed zijn. Thanx voor het meedenken!!
Ik doe vrijwel altijd Lego. Dat houdt de prijs ook nog een beetje leuk, dan ben ik voor 5 à 6 euro wel klaar. (of minder als Kruidvat 2+1 gratis heeft , dan sla ik een voorraadje in)
Dat. Of geen zo'n ei, dat je in het water moet leggen en waar dan een dino of reptiel uit komt. Vinden die van mij geniaal (ik vind het verschrikkelijk).
Ik zou niet uit mijzelf lego doen of je moet precies weten wat hij allemaal al heeft. Want iedereen komt met die kleine setjes. Zo kreeg dochter al 3 dezelfde.
boek van Paul van Loon. Anders is een cadeaubon van de intertoys ook groot succes hier...kunnen ze zelf wat uit gaan zoeken.
Wat onze zoon erg leuk vind is een spy pen... dan kan die geheimpjes opschrijven die niemand kan lezen! (hij zit in groep 3) Lego inderdaad erg leuk of Knexx. Hotwheels zijn ook favoriet. Glow in the dark strijkkralen transformers blaas stiften Dit is allemaal leuk voor jongens van die leeftijd.
Mijn zoon zou je blij maken met een bioscoopbon, dat wordt hier ook vaak gegeven met kinderfeestjes. Een leuk boek is ook altijd goed!
mijn zoon heeft van sinterklaas een spionnenpen gehad, daar kan je geluid mee opnemen en afspelen, bij de action vandaan. Helemaal geweldig (zeker icm de andere spionnenspullen die hij heeft gehad) maar idd, beter even aan zn moeder vragen of aan je dochter waar hij graag mee speelt. Knutselspullen zou mijn zoon echt niet leuk vinden bijv