vandaag om half 1 vrij. Morgen gewoon naar school. Jongste ligt met de andere groep 3 kinderen ook gewoon om 9.00 uur weer in het water voor schoolzwemmen.
Hier vandaag gewoon school, ze vieren het vandaag op school. Vanavond ook gewoon dansles, en morgen gewoon om 8.30 weer school.
De meeste hebben morgen dus ook gewoon school. Ik weet nog dat in mijn tijd 6 december altijd een vrije dag was. Ik vind het ergens toch wel sneu. Je wilt eigenlijk spelen en dan heb je eerst school tot (hier) 15.15.
Morgen gewoon naar school. De jongste heeft wel speelgoedochtend. Ik kan er niet zo mee zitten. Ik heb morgen ook gewoon weer een normale werkdag en had ik daar ook weer iets voor moeten regelen. Hier werkt het gros van de moeders op de dinsdag en ik vermoed dat dit wel meespeelt. Hier zijn ze overigens ook pas om 15.30 uit vanmiddag. Voorheen waren ze nog weleens de middag vrij van 5 december. Vroeger mocht ik altijd een uurtje later beginnen.
Hier morgen ook gewoon school. Wel zo handig ook want ik moet inderdaad ook werken. En moest vandaag ook al vrij nemen omdat ze om 12 uur vrij was. (En met een halve dag vrij kom ik er dan niet...
Morgen half 1 beginnen tot half3. Echt onhandig Heb het hey weekend geviert. Konden ze gewoon heel het weekend spelen
Hier gaan ze gewoon naar school de hele dag. Vandaag waren ze wel eerder vrij. We vieren het vanavond maar ze moeten morgen toch gewoon om 07:15 naar de BSO.
Hier had de oudste vandaag een halve dag; vanmorgen sintfeest op school en vanaf 12.00 uur vrij, morgen gewoon normale tijd beginnen. Gelukkig hadden wij het zaterdag al gevierd.
Gewone schoolweek hier, vandaag dus gewoon om 8.15u starten (de juffen knijpen wel een oogje dicht als er kinderen te laat zijn ).