Wie heeft er ervaring met de Lillypads zoogcompressen. Ik heb zelf wollen compressen die te snel doorlekken en te zichtbaar zijn voor gebruik buitenshuis. En eigenlijk geldt hetzelfde voor de etos wegwerpcompressen ... Ik hoop dus dat die LPcompressen niet zichtbaar zijn (ik draag vaak vrij nauwsluitende kleding) en die er wel even tegenaan kunnen (ik sta voor de klas ... nogal genant als je 'doorlekt') Alvast bedankt!
ik heb ze beide keren gebruikt en ik vind ze ideaal. Wel stevig aanbrengen! En goed verzorgen, anders plakkracht minder en dus ook sneller lekken.
Ik heb geen ervaring met lily pads. Ik zweer echter bij jippie zoogkompressen. Zijn wegwerp en normaal lekte ik mega door bij de was baren. Bij deze nog niet doorgelekt en ik lek behoorlijk. Als ik dit bij mijn dochter had geweten had een heleboel stress gescheelt. gr Tanna
Ik gebruik ze. Maar wanneer ik echt erg lek, lekken de lilypads gewoon door, dan druppelt het er onder door. Maar meestal voldoen ze wel.
Het vervelende ervan vind ik dat ze elke keer afgewassen moeten worden en dan weer droog moeten worden. Dit duurdt best lang (als je geen fohn in de buurt hebt).
Ik had ze ook, zelfs 2 paar, zodat ik droge op kon doen, terwijl de andere schoongemaakt en te drogen lagen. Ik vond ze erg fijn, maar bij TS reflex, kunnen ze wel doorlekken, wat ze dus altijd deden, maar ja, zonder de Lillypad voeden, aan de kant waar ik niet voedde, lekte natuurlijk ook. Dus ik vond het wat omslachtig, maar het zat perfect onder kleding. Ik vond alleen de plakkracht snel afnemen, dus na 3 maanden ging ik weer over op mijn ouder vertrouwde zoogcompressen van natusan.
Hmmm ... ok. Wegwerp heb ik en wil ik liever niet ivm afval. Dus beste twee paar kopen, zeker met kolven op werk ... dan heb ik geen fohn in de buurt. Wel prettig dat ik de fohn weer eens kan gebruiken
De Jippies schijnen milieu vriendelijk te zijn. En lekken niet door ik kan een hele dag met 1 set doen. En ik lek redelijk veel.