Morgen vulling vervangin bij de tandarts. HELP

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Fijn dat het je is meegevallen meid!
    Je kent die uitdrukking toch wel:

De mens lijdt het meest, het lijden dat hij vreest...

Ik duim voor je dat je nu voorlopig nog lang niet terug hoeft naar de tandarts ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het plaatsen van de vulling was nu 3 weken geleden en ik kan nog altijd niet kauwen met de gevulde kies omdat hij bij druk pijn doet, dat is toch niet goed of wel?

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nee dat lijkt me niet ... Zou ik toch maar even bellen als ik jou was

4. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Loekie2: nee dat is niet goed: heb ik ook gehad, het kan zijn dat er nog een bacterie zit of iets dergelijks waardoor je die druk gaat voelen. Zou ff teruggaan! (ben zelf 5 keer teruggeweest en daar deden ze helemaal niet moeilijk over)

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn, ik ben al zo dol op de tandarts.

Vraagje, moet je dan voor die volgende behandelingen ook weer gewoon betalen, want ik was voor deze behandeling al ruim 100 euro kwijt.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het gat was zo diep dat het helaas gevoelig kan blijven, is eigenlijk een goed teken, want dan zit er nog leven in. Klachten kunnen vanzelf verdwijnen, zo niet dan is alleen een wortelkanaalbehandeling nog een optie :( ik kauw nog wel even met links ...

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Loekie: vervelend zeg: hoop voor je dat je er makkelijker vanaf komt als ik! Bij mij zijn uiteindelijk m'n wortels eruit gehaald: en ik was er erg blij om! (dus hou het maar voor ogen, als je er nu veel last van hebt heb je waarschijnlijk het ergste wel gehad)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb alleen last met kauwen. De rest van de dag heb ik er geen last van en het kán ook nog vanzelf over gaan.

9. Only me

Only me Niet meer actief

Het prikje van de verdoving voelt rottiger dan het boren en plaatsen van de vulling..
    Plus dat voor de verdoving ingewerkt is, hij al klaar kan zijn met boren. Zo zie ik het..
    Telkens als ik in de stoel lig denk ik:" over 4 minuten sta ik buiten, over 4 minunten sta ik buiten.. pfff kan meer hebben, kan meer hebben!"

Ik moet zeggen dat het mij veel helpt, en ik ben ook panisch voor de dentist.. maar ja, dat ben ik. Het verschilt per persoon. Maar meisje, het valt echt mee :D

Good luck en je kan het!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank Twisted Angel. We zijn al weer wat weken verder en nu moet ik me voorbereiden op een eventuele wortelkanaalbehandeling ...

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

valt mee hoor, heb ik ook gehad en je bent nog jong. dat scheelt echt heel erg in de pijn zei mijn kaakchirurg.

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    bij mij is gister een complete tand weggeboord en nieuwe erin gezet zonder verdoving en het was wel te doen. Doet wel even pijn, gewoon rustig blijven ademen, dan is het zo voorbij ;)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :confused: waarom doe je dat zonder verdoving?

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ja dat wil ik ook wel weten waarom je dat zonder verdoving doet ? Mijn hemel ik voel de pijn al in mijn mond ... ai ai ai ai ...

@ Loeki: Heb je er nog last van ? Ik zou echt ff bellen ( zeg ik met mijn grote mond :oops: ) als je er echt erg last van hebt ...

Deel Deze Pagina