morgen weer controle

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirjamc, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjamc

mirjamc Actief lid

6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik moet morgen weer op controle komen bij mijn gyneacoloog.Zie er erg tegenop,omdat ze me vorige week opgenomen hebben na de controle vanwege mijn bloeddruk en eiwit in mijn urine.Ik probeer me toch zo min mogelijk zenuwachtig te maken,omdat dan je bloeddruk juist hoger word,maar dat lukt nog niet zo goed :rolleyes:
    Ik hoop morgenmiddag gewoon thuis te kunnen zijn.

2. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik ben ook steeds zenuwachtig voor elke controle, bang dat er iets mis zou zijn ofzo.
    Maar je kan het ook anders bekijken, wees blij dat ze die controles hebben, dan weten ze tenminste alles op tijd, anders hadden ze die hoge bloeddruk en dat eiwit in je urine waarschijnlijk niet gezien, maar nu hebben ze er iets aan kunnen doen!
    En probeer je inderdaad niet te veel zenuwachtig te maken, zodat je je bloeddruk niet opdrijft!
    Succes!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Toen ik bij Sam moest worden opgenomen was ik eerst op dinsdag bij de gyn geweest en daarna moest ik 24u urine sparen en op vrijdag moest ik terug komen.
    Omdat ik veel hoofdpijn had, bandgevoel had, en vooral meeeega dikke brandende handen wist ik eigenlijk al dat ik zou worden opgenomen. Nu werd ik alleen een dag eerder al opgenomen.

Ik voelde me op dat moment dus echt heel raar, niet alsof ik ziek was, maar mijn gevoel zei wel dat het niet zo hoorde.

Ik weet niet hoe jij je verder voelt? Maar als je je verder best "lekker" voelt probeer je dan inderdaad niet druk te maken. In het ziekenhuis ben zijn jullie veilig, en mocht het nodig zijn dan kan er ingegrepen worden. En dat is misschien ook een fijne gedachte, ze laten je niet te lang rondlopen.

Deel Deze Pagina