Hoi,, Morgen is mijn eerste werkdag na bijna 4 maanden verlof. Ik kijk er naar uit om te gaan werken omdat ik dan ook kan wennen aan het nieuwe ritme van werken en mama zijn. Ik ga parttime werken i.p.v fulltime. Ik merk dat ik het toch wel spannend vind om morgen de deur uit gaan en pas weer om.18 uur thuis ben. Dinsdag moet ik ook werken en dan pas weer zaterdag. Ik ga me meisje echt missen. Hopen dat het meevalt morgen.
Oh ik ook morgen voor het eerst. Vind het wel spannend hoor, maar opzich ook wel zin. Beetje dubbel dus
Succes! Ik vond de eerste drie weken zwaar in de zin dat ik mn meisje miste. Ik was totaal niet met mn werk bezig maar alleen maar met mn meisje, echt idee van wat doe ik hier!
@sarax en pepe: Jullie ook veel succes deze week. En me26 bedankt. Ik hoop dat het snel went om ook te werken.
Sterkte meiden, vind het wanneer ik aan het werk ben wel meevallen vooral het momnt dat ik weg moet is erg. Hopelijk valt het voor jullie okk mee..
Jullie ook succes! Gaat jullie kleintje naar de opvang? Op mijn eerste werkdag heeft mijn man papa dag dus dat is wel lekker. Verder gaat mijn moeder dan 2 x in de week oppassen en vanaf april gaat onze dochter naar de creche.
@pepe: Mijn man heeft ploegendiensten en ik ook. Dus we kunnen het goed op elkaar af stemmen. Dus ze hoeft niet naar de creche. Mijn schoonouders passen ook 1 x in de 3 weken dan 2 middagen op haar. En verder doen we het zelf. Dus dat is echt heel fijn.
Ik mag volgende week weer. Vind het wel spannend of we het gaan redden in alle drukte. Kom nu al niet toe aan huishouden en ook sporten schiet er vaak bij in. En oudste gaat beginnen met zwemles, dus nog meer gedoe erbij! Toch heb ik er wel zin in. Lekker bij kletsen met de collega's en weer eens met iets anders bezig dan poepluiers en melk. We hebben heel goede ervaringen met grote broer op het kdv. Ik zal baby wel missen, maar maakte geen zorgen of het goed gaat. Maar nu eerst een midweekje weg! Ook spannend
Succes vandaag! Zal echt wel wennen zijn in het begin maar het is toch wel fijn om niet de hele dag 'mama' te zijn!
Nou gedoucht,haartjes netjes,appel en thee op. Mijn lieve kleine meisje verschoont,fles gegeven en heel goed gekroelt. Ik trek zo Mn schoenen aan en ga werken. Wat klinkt dat toch raar:werken. @sarax:jij ook veel succes vandaag. En de rest bedankt voor jullie reacties.
Loviedovie, hoe was je eerste dagje? Ik was om 7 uur al druk aan het werk Officieel moet ik tot 5 uur maar moest met zoontje naar kinderarts dus om kwart over 3 gestopt. Heb lichamelijk zwaar werk, hele dag druk bezig met uitzondering van half uurtje pauze, dus ben gesloopt en zit nu op de bank met enorme hoofdpijn, hoop dat jij er beter afgekomen bent! Morgen nog een dagje en dan wekend gelukkig
Ja ging goed. Ben om half 7 opgestaan om te douchen en heb daarna mn meisje verschoont en de fles gegeven. Toen ik haar terug op bed legde moest ik even huilen. Daarna ontbeten en naar me werk gegaan. Ging gelukkig allemaal goed. Morgen weer werken en dan pas zaterdag weer. Beterschap voor de hoofdpijn en hopelijk kun je lekker slapen vanavond.
Ja ml doet de fles van vannacht en morgenochtend ivm papadag dus om kwart over 9 ga ik lekker naar m'n bedje. Hoofdpijn gelukkig stuk minder na paracetamol. Heb eerst m'n zoontje is flink platgeknuffeld uit werk en ziekenhuis