testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lover, 5 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Het is toch erg om te zien op diverse site`s dat er zoveel vrouwen die overtijd zijn en negatief testen.
    Na onderzoek bij de arts blijken ze zwanger te zijn.
    Hoe kan het toch dat de testen steeds vaker negatief aan geven?
    Ligt het aan ons lichaam of aan de fabrikant??
    Ik schrok er echt van wat ik las op andere site`s.
    Ik heb deze vraag is neer gelegt bij een fabrikant maar of ik antwoord krijg?????????????
    Dit kost handen vol geld en daar zullen meer vrouwen mee eens zijn.

Lover

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb er wel van een aantal gehoord, maar toch niet zoveel. Over het algemeen weten vrouwen dat ze zwanger zijn na een positieve test. Wel merk ik dat er vaak getest wordt, voor de NOD (heb ik ook een keer gedaan hoor) en als je dan een negatieve test hebt, dan weet je nog niks.

Testen zijn inderdaad duur. De tests die je hier op de site kunt bestellen zijn gelukkig een stuk goedkoper dan die in de winkel.

3. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Ik ken een moeder van school en die heeft tig testen gedaan en iedere keer zei haar dokter test einde van de week nog maar een keer.
    Toen werd ze het zat en zei nu wil een echo en jaar hoor bleek ruim 9 weken zwanger te zijn.
    en zulke verhalen hoor je en lees je veel.

Ach misschien trek ik het me teveel aan maar kloppen doet het niet.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nee hoor lover je trekt het je niet teveel aan. Ik hoor meer verhalen van vrouwen die pas later of helemaal niet positief testen als ze zwanger zijn

mijn zus pas bij 9 weken (bij allebei dr kinderen)
    mijn beste vriendin 12 weken!!!!!
    een vriendin van mijn collega 10 tallen negatieve testen was toch al 3,5 maand zwanger (bleek door een echo)

Hert is gewoon te vroeg eigenlijk op je NOD. volgens mij kan je het beste pas testen als je minimaal een week overtijd bent.

Maar ook ik kan me niet bedwingen. ik ga ook maar eens een mail sturen denk ik.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb eigelijk altijd duren testen gekocht alleen de laatste maanden niet. Maar als ik twijfelde kocht ik duren testen van clear blu de digitale ideaal.
    En ook al zeggen ze dat het niet met ochtendurine hoef toch deed ik dat wel puur voor me eigen gevoel.

6. Angel Eyes

ze zeggen zelfs dat de testen van CB een hogere HCG level nodig hebben dan bijvoorbeeld huismerk.

ik heb net wat opgezocht is een interessant artikel. er staat ook in dat een test bijvoorbeeld negatief kan uitpakken als er bloed bij de urine zit :confused:

http://www.dk.cvz.nl/testbeschrijvingen ... rschap.asp

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Dit gaat wel om laboratorium testen, niet de zelftesten. Alhoewel ik denk dat ook bij die testen waterige urine en bloed in de urine een verkeerd resultaat kunnen geven.

Wat mij opviel is dat er ergens staat dat het HCG level hoger is als een vrouw zwanger is van een meisje dan van een meisje...

"Zwangerschapstesten voor privégebruik
    De zwangerschapstesten die bij de drogist en apotheek te koop zijn en door patiënt en of laboratorium kunnen worden uitgevoerd, zijn enzymimmunometrische of immunochromatografische technieken om hCG in urine aan te tonen. De gevoeligheid van deze testen ligt, afhankelijk van het fabrikaat, op 25-50 E/l. Hoewel eenvoudig uit te voeren geven deze testen toch betere resultaten in handen van het laboratorium dan thuis."

8. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacitie.

Ik heb weer getest ben toch nu een week overtijd en weer negatief.
    Ik heb van het weekend het hele weekend big feest.
    En zei tegen me man wat moet ik nu.
    Mocht ik zwanger zijn dan hou ik me rustig.
    maar als ik niet zwanger ben zoals de test aan geeft dan ga ik maar lekker uit me dak want anders krijg ik er spijt van.
    De dokter wil gewoon niet kijken en moet echt twee weken overtijd zijn.
    pfffffffffffffffffffffffffffffffff
    Dus denk dat ik maar lekker weekend ga vieren en we zien wel waar het schip strand.

Ook toevallig zeg allemaal negatief getest en toch zwanger.
    Ik zei toch er klopt iets niet.
    Mijn vriendin is vandaag ook flink overijd heeft klachten wat ze bij de eerste ook had en voelt het gewoon dat ze zwanger is maar ook zei negatiefe test.
    Wordt je toch moe van he.

Liefs Lover

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Ik heb destijds getest met een test van het huismerk van de apotheek (SAN), die ik al zolang in huis had liggen, dat de vervaldatum (net) overschreden was. Ik had gelijk een super duidelijk 2e streepje (3 dagen na NOD). Dus ondanks overschrijding vervaldatum deed ie het nog prima!

10. Angel Eyes

Hey lover ik heb ook zon situatie gehad, ik dacht een keer dat ik zwanger was maar de dokter kon niks voor me doen maandag zou ik een afspraak kunnen maken. ik ben lekker gaan feesten. Anders kun je je zelf wel opsluiten in een kamer want je kunt altijd zwanger zijn.

dus ga lekker genieten!

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn vriendinnetje testte met clear blue juist positief en met thuismerken veel lichter positief...in het ziekenhuis testte ze haar ook negatief...

De clearblue digitaal gaf kort daarop toch heel erg resoluut ZWANGER aan...tot 2 keer toe...

12. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    waarschijnlijk een domme vraag om hier op dit forum te stellen maar de testen die hier te koop zijn online, zijn deze aan te raden? Al veel positiefs van gehoord?

13. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Ik heb een email gekregen van een bekende test merk.
    Slap verhaal kwam er uit.
    Ik zou te vroeg kunnen getest hebben pfffffffffffffffff
    Ik zou aan het ontpillen kunnen zijn pfffffffffffffffffffff
    enz enz enz.
    Dat snapte ik allang.
    Duidelijk verteld al jaren geen pil te hebben gebruikt.
    En een test gedaan met 1 week overtijd.
    Maar ik mailde terug dat zei nog steeds geen antwoord op mijn vraag heeft gegeven.
    En die luiden hoe kan het toch gebeuren dat zoveel vrouwen negatief testen en toch zwanger bleken te zijn.
    In diverse weken van 5 tot 13 weken.(zelfs verder)
    Ik heb als slot zin gezet de tijd veranderd en wij vrouwen dus ook.
    Zelfs een huisarts heeft beweerd dat er veel vrouwen in zijn praktijk komen met negatiefe testen en toch ver zwanger waren.
    Nou dat mag zei nu is gaan uitleggen.
    Want voor zulke mensen die dik overtijd zijn en negatief testen zijn de testen stresvreters.

En de tussenstand bij mij nog steeds geen duivels.
    Inmiddels wel misselijk geworden.

Liefs Lover

14. Niet meer actief

Ik heb het persoonlijk nog nooit gehoord eigenlijk...

Deel Deze Pagina