Hoi dames ben lang niet geweest. ben donderdag naar de verloskundige geweest voor het eerst tot onze verbazing hebben we het hartje gehoord heel blij natuurlijk woensdag ga ik voor een echo maar volgens de berekening ben ik nu 8 weken en 1 dag zwanger ik was op 26 september voor het laatst ongesteld en 12 oktober een positieve ovutest. volgens verloskundige ben ik waarschijnlijk toch langer zwanger wie herkent dit
Ja, ik herken het! Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst het hartje gehoord (ik was toen 11w1d). Helemaal blij en gelukkig! De dag erop had ik mijn echo en kreeg er meteen een week bij. Ik snap het nog steeds niet omdat ik weet wanneer ik mijn eisprong had (ovutesten gebruikt). Het zal wel en ik ben er blij mee! Heerlijk hè dat je het hartje hebt gehoord. het is een bevestiging dat er leven is in je buik. Spannend dat je volgende week je echo hebt. Dat blijft altijd mooi. Wij hadden de videocamera meegenomen. Ik bekijk het filmpje regelmatig, zo mooi! Veel succes volgende week.
dank je het is goed gegaan we zagen de kleine liggen armpjes beentjes nog heel klein maar zo mooi om te zien. ik kan niet wachten tot de volgende echo.
Wouw wat gaaf zeg! Ben heel benieuwd wat ik krijg bij 1e bezoek (15 dec as) lijkt me wel super om dan hartje te horen of een echo te krijgen. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 6 weken (datum laatste menstruatie 20 okt) maar wil ook wel graag weten of dat klopt. Nog ff geduld...
heej jolanda.. de 15e heb ik ook mn eerste afspraak bij de VK. Mijn laatste menstruatie was vanaf 17 okt.
Ik heb 22 december pas mijn 1e afspraak bij de VK! Vind het zo spannend allemaal, is onze eerste. Duurt zo lang! Willen het met kerst aan de ouders en broers vertellen. Hoopten dat we de echo konden meenemen, maar ja dat zit er nu niet in denk ik. Ben zo'n 16 jaar geleden wel met mijn schoonzusje een aantal keren meegeweest, maar ik was toen 12 en het enige wat ik er nog van weet is dat we via een soort van microfoon het hartje konden luisteren. Ben benieuwd wat er veranders is in al die jaren. Ik zal wel op de website van de VK-praktijk dat de toenmalige verloskundige er nu nog steeds werkt, wel leuk, misschien kent ze me nog, maar zal wel niet na zoveel jaren!
Goedemiddag dames! Spannend allemaal he, ik moet nog tot 18 dec wachten, maar ik lees nu ineens in dit topic dat sommige dus al bij hun eerste gesprek ( intake) het hartje hebben kunnen horen, 10 december komt de vk voor een intake gesprek bij mij thuis, dit doen ze graag omdat ze dan een idee hebben van je situatie enzo, maar heeft zij dan ook de mogelijkheid om het hartje te horen, als ze dus bij me thuiskomt? Heeft ze daar spullen voor? Liefs Jojo sorry dat ik in je topic een vraag stel puntje, maar hij is ook aan jou gesteld ik hoop dat ik wat hoor, want dan hoeft ik nog maar een weekje geduld te hebben voordat ik EINDELIJK weet hoe het met mijn wondertje gaat!