noa is nu bijna 16 maanden en ging altijd om 18.30 uur naar bed dat lukt nu echt niet meer. ik doe haar nu 19.30 uur naar bed maar dan wil ze nog niet slapen, hoe laat doen jullie de kleintjes naar bed?
Giovanna gaat altijd tussen 18.30 en 19.30 naar bed. Tenzij ze overdag veel geslapen heeft en ik zie dat ze echt nog niet moe is, dan laat ik haar wat langer spelen.
Scheelt hoeveel Justin s middags slaapt. Als hij anderhalf uur slaapt, kan ie om half 7 naar bed. Slaapt hij 3 uur ongeveer, dan gaat hij rond half 8.
ons meisje gaat meestal tussen 18.30 en 19.30 uur naar bed, maar als ik merk dat ze echt nog niet moe is wordt het soms ook wel 20.00/20.30 uur. vaak wil ze in bed ook nog eerst even spelen (puzzelen). dat mag van mij ook best en dan valt ze vanzelf in slaap en dan ga ik de puzzel weghalen, want als ze gaat draaien en de stukjes vallen is ze weer wakker! maar ik vindt 19.30 uur dus helemaal niet te laat. mejon
Hier gaat Yerko rond 20u slapen (soms20u30)en dat is al zeker van zijn 6 maanden zo. Anders is hij niet moe genoeg... Hij slaapt wel gemiddeld 3u in de namiddag.
Tussen 19.00 en 19.30. Ligt eraan hoe moe ze is en hoe lang ze 's middags heeft geslapen. Lotte is geen slapen overdag (meestal net 2 uur) en is rond 19.00 dus ook echt moe.
Teun gaat om 18.45 naar boven, pyama aan tandenpoetsen boekje lezen en dan om 19.00 naar bed...vaste prik moe of niet...hij probeerd ons nu alleen uit door te huilen zonder tranen maar daarvoor was het geen probleem. zo hebben wij ook nog wat aan onze avond Me broer doet het nu nog met zijn jongste dochter is nu 3 voor 7 uur op bed omdat om 7 uur het restaurand open gaat en ze er dan geen tijd meer voor hebben...dan speelt ze nog wat en valt vanzelf in slaap.