Verschrikkelijk! Hier ook vanaf 10 uur sneeuw en ik heb mij weer opgegeven om morgen ochtend mee te gaan naar de kinderboerderij met school. LOPEND!
Ik hou echt van sneeuw!! Maar ik ben dit jaar vroeg klaar met de winter, donker, vies weer en griep, verkoudheden, snottebellen, zetpillen, keelpijn enzo. Het wordt tijd voor Zomer, warm, buiten, zon, aardbeien, blote benen en rose!
I love sneeuw!! Dus kom maar op! Ik vind het zo’n mooi gezicht en de oudste vind het geweldig! Samen sneeuwpoppen en iglo’s bouwen en dan met rode wangen weer naar binnen voor warme chocolademelk! Maar het weer van nu met het zonnetje vind ik ook lekker. Het is idd wel vervelend als je de weg nog op moet.. Ik heb juist geen zin in het voorjaar. Dan voel ik me beroerd, slap, snotverkouden, overal kriebel.. fijn hooikoorts..
Ik ben ook eens verhuisd met ong 50 cm sneeuw, viel echt mee! Behalve voor mijn man want die moest zo nodig even slippen en kwam vast te zitten gna gna gna
Kom maar op met de sneeuw! Ik moet werken en alles fietsend doen, desnoods doe ik het lopend. Kinderen zijn gek op sneeuw, dus gun het hun enorm!
Ik ben echt een zomermens maar vers gevallen sneeuw kan ik wel waarderen. Het is wel vooral leuk in de vakantie, als je de weg niet persé op hoeft en je met de kinderen buiten kunt spelen. Oh, laat het na morgen nou net vakantie zijn.
10 uur is al 15 uur geworden, moet het allemaal nog maar zien. Mag van mij overigens wegblijven, vieze koude troep!
Dat is nu goed om te horen! Hier ook in Groningen en vanmiddag kinderfeestje van mijn dochter, durf niet door de sneeuw te gaan rijden met allemaal kindjes, dus dat zou heel fijn zijn.
Hier vlakbij Zwolle nog prachtig weer. Koud, zon en geen wind. Volgens de voorspelling valt hier vanavond niks of nauwelijks. Zag er gisteren heel anders uit haha.
Hier ( noord holland) is t aan t dichttrekken. Hier zouden we rond 15 uur de eerste vlokken vallen maar gaan t mee maken. Voor de kids zou t leuk zijn. Van mij mag de lente wel komen
Wat een zeurpieten zijn jullie! Leuk toch sneeuw!! Zoveel valt er ook niet, hopelijk kunnen de kinderen er in spelen. Morgen zal het weer weg zijn hoor!
Hier in het groene hart helaas nog niets. Juist heerlijk een mooi pak sneeuw! Ik had de slee (waarschijnlijk iets te voorbarig) al klaar gezet.
Hier nog lekker zonnig koud . Jammer dat het niet wat langer zo blijft. Veel beter dan die vieze regen.
Hier (Zuidwest Brabant) nog niets maar buienalarm geeft wel aan neerslag over 10 minuten gedurende een uur, dus ik kom hier wellicht nog op terug