Even updateje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Stientje, Oct 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hey, even een klein updateje van mij : vandaag naar de gyn geweest, uit alle uitslagen blijkt dat er nts mis is met ons... de gyn kan geen oorzaak vinden waarom we deze keer nt zwanger worden. Hij vindt echter dat ik nt te lang mag wachten omdat de kansen op afwijkingen bij een baby verhogen naarmate ik ouder word. Hij heeft me dus doorgestuurd naar een fertiliteitscentrum waar de nodige onderzoeken weer zouden uitgevoerd worden en waar nadien onmiddellijk wordt overstapt naar invitro... Mijn mannetje en ik hadden hier al over gepraat en hij wil deze stap nt meer nemen... daar we al 2 kindjes hebben. Zelf zou ik er willen vr gaan maar wil mijn andere 2 kinderen daaronder nt laten leiden. Dus heb me er al wat bij neergelegd dat moeder natuur vr ons beslist heeft, dat we met ons viertjes blijven. Als het lot het zo met ons voor heeft, komt er natuurlijk nog eentje en anders niet.
    Ik blijf met ieder v jullie meeleven en lees zeker en vast af en toe nog es mee. 'k Wens jullie het beste uit de grond van mijn hart en hoop dat ieder dit mooie wonder snel weer mag meemaken ! Bedankt vr al jullie steun gedurende 18 maanden ! Ongelooflijk veel succes !

2. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Meid wat fijn om van je te horen. Lijkt me een moeilijke beslissing hoor!
    En ook raar idee dat je wel al twee keer zwanger bent geweest en dat de natuur nu zo lang op zich laat wachten.

Ik wens je alle geluk enne .... volgens mij komt die derde er ook nog bij!
    Liefs Ster

3. kellyh

kellyh Lid

Jan 28, 2006
    17
    0
    0
    Administratief medewerker
    Erpe-Mere
    jammer stien maar wie weet kom jullie wens binnenkort toch nog uit!

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik duim voor wonder nr 3...

Lieverd, we hebben ook zo veel aan jou gehad in al die tijd!

liefs
    Natas

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Stientje, een hele moeilijke beslissing. Ook al vind je het jammer, ik vind het toch fijn dat je je man ondersteunt. Wat fijn dat jullie al 2 kinderen hebben. Dan laat een derde zich misschien nog wel zien.....

Heel veel plezier met je familie..
    En veel geluk en liefde...

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Wat een moeilijke, maar zeer begrijpvolle beslissing! Ik ga natuurlijk toch heel hard voor je duimen dat je wonder nr. 3 snel en gezond in je armen mag houden!

Liefs,
    Natasja

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Helemaal weg ga ik hier nooit ! Ik had ook zoveel aan jullie ! Er blijft steeds een plaatsje in me hart vr jullie en ook al reageer ik nt meer zoveel, ik blijf jullie volgen, mt gewoon ng weten hoe het met jullie gaat ! Bedankt vr de hartverwarmende woorden !

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Stientje,
    Kan me jullie beslissing heel goed voorstellen. Een behandeling heeft een behoorlijke inpact op je leven (ervaring). Toch kan ik me de verlangens naar een derde kindje heel goed voorstellen.
    Het zou mooi zijn als er nog een wondertje voor jullie in het verschiet zit, ik duim er nog wel voor hoor!
    Heel veel liefs,
    Elmo

9. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Lieve Stientje,
    Ik stuur je net een PB'tje omdat ik mij afvroeg hoe het met je gaat en dan zie ik nu opeens je berichtje hier staan.
    Op zich ben ik blij voor je dat er niets mis is met jullie, maar het blijft natuurlijk teleurstellend dat de derde er niet bij mag komen. Knap dat je je kan neerleggen bij de wens van je man. Het is ook niet niets. Maar wie weet dat als je je hierbij neelegt dat wonder nummer 3 zich toch aanmeldt. Ik hoop het echt voor je. Je bent zelf namelijk ook voor velen hier een grote steun geweest. Veel geluk meid.

Heel veel liefs,
    Bibi

10. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    HA Stien,

Aan de ene kant goed nieuws aan de andere kant weer niet.....Ik hoop op wonder 3. Je bent er altijd zo voor ons!

11. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee lieve stien!
    jeetje meis.....wat een lastige beslissing!
    ik wens jou en je man veel sterkte en hoop stiekum dat nu de druk van de ketel is, er spontaan iets moois gebeurt!
    lieverd ik vond het fijn dat ik jou hier op het forum heb leren kennen!
    dikke knuffel,
    liefs elfje

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    jeetje meis ...dat is absoluut niet makkelijk voor je ..ik ga keihard duimen dat nummer 3 zich toch spontaan gaat aanmelden ..keep faith stientje ...dikke knuf asjuh

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dank je allemaal ! Jullie steun betekent heel erg veel voor mij ! More than you'll ever know ! xxx

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    He Stien,

Wat fijn om weer eens wat van jou te lezen.
    Wat een ontzettend moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen.
    Wel goed dat jullie iets heb besloten en je dus weet wat jullie samen willen.

Ik denk dat ik wel op kan maken uit je verhaal dat je je al een stuk beter voelt dan toen je ons zo droevig verliet?
    Blijf ons maar lekker volgen en een dikke knuff van mij.

Groetjes Monique

15. Niet meer actief

Jeetje Stientje!

Aan de ene kant fijn om te weten dat jullie niks mankeert, maar aan de andere kant schiet je hier ook bar weinig mee op.

Ik duim voor je dat een 3e wonder zich ook aanmeldt.

He wat beroerd zeg, dit is helemaal niet leuk.
    Je hebt mij altijd zoveel moed gegeven en ik heb het idee dat ik nu niets voor je terug kan doen.

Het enige wat ik kan doen is aan je denken en heel veel voor je duimen.

Liefs,

janne

16. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Hoewel ik de laatste tijd ook niet zo vaak meer hier ben moet ik zeggen dat jij toch altijd een heerlijk iemand bent met je reacties.
    Ik denk dat heel veel mensen de laatste 18 maanden genoten hebben van je aanwezigheid en humor. Vergis je niet hoeveel steun jij gegeven hebt! Spreek je via MSN!

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Hey lieverd,
    vroeg me al af waar je was. Heb het gemist dat je droevig weg bent gegaan... :cry:
    Van de ene kant natuurlijk super dat alles goed is, maar erg verdrietig dat het dan toch maar niet wil lukken. Erg knap dat je accoord gaat met je mans wens om niet verder te gaan.
    Ik hoop dat dat derde wonder zich toch nog snel mag aankondigen. Dat heb je dik en dubbel verdiend. Ik blijf voor je duimen en ook ik ben een van die velen die zo enorm veel aan je heeft gehad. Je humor is super en je steun net zo goed! Fijn dat ik je mocht leren kennen en ik hoop je hier absoluut nog tegen te komen!
    Dikke kus Elvira

18. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Stientje,
    Wat vervelend voor jullie!
    Ik blijf maar hopen dat het vroeg of laat toch nog wel lukt.
    Jij ook bedankt voor je steun voor iedereen hier.
    Groetjes Nancy

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Lieve lieve Stientje,

Ik vind jou zo'n hartverwarmend persoon! Je weet iedereen altijd op te beuren..... Heb veel aan je gehad!

Wel een moeilijke beslissing dat je het nu aan "moeder de natuur"overlaat... Ik duim toch nog ontzettend hard voor je....

Lieve Stien, ik spreek je snel weer via msn

Dikke kus, An ;)

20. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    He Stientje ik zie nu net dit berichtje.
    Gelukkig dat er geen afwijkingen gevonden zijn dat houdt de hoop op een echt wonder levend he.
    Wat lijkt het me moeilijk om zo'n beslissing te moeten nemen meid.
    Weet dat ik aan je denk.
    Je bent een lieverd.

Share This Page