haha echt he ik werk wel tot 18:00uur dus dat scheelt gelukkig. Maar weet jij toevallig of zij wel doen aan herkansing want op hun website staat er niks over.
Had je eigenlijk meteen even moeten vragen Er staat namelijk wel iets daarover maar kan er niet goed uit opmaken of t vanaf 14 weken gwld of vanaf de laatst genoemde termijn, staat bij " de beste tijd voor een echo" en dan even lees verder klikken. Hopeljk is t deze keer niet nodig!
Ik had haar een mailtje gestuurd en ze zei dat ik dan zeker mag terugkomen! En ze zegt ook dat het zeer waarschijnlijk niet nodig zal zijn, dat maakte mij wel blij!
Kijk! Dat is nu helemaal zoals ik ze ken! Heeel veel plezier vanavond!! Kan niet wachten het ook te weten dus snel komen posten he!
Het is een meisjeeeee!!!!! Had het totaaaaal niet verwacht had zo sterk het gevoel dat het een jongen zou worden! Ben mega blij dat ze het kon zien!
Ben benieuwd naar je plaatjes want ik weet van hun dat ze er genoeg meegeven Vooral ook van de pottyshot kan ik mezelf nog keer geruststellen als ik t vergelijk
Hihi herkenbaar. Bij mij precies t zelfde. Overduidelijk maar die angst dat t niet klopt (oke grotendeels veroorzaakt door een topic hier op t forum..) Dit is de mijne Dus denk bij jou ook echt dat ze goed hebben hoor Anders had er echt "iets" tussen gehangen zeg maar
oja jouwe lijkt wel veel op de mijne.. alleen zie ik de streepjes bij jou niet zo duidelijk. Wanneer heb jij de 20 weken echo?
Hihi ik zie bij jou ook de streepjes niet zo duidelijk Maar 20 weken echo pas 24 oktober... 3 weken nog pffff Oh ja de mijne is wel van 2 weekjes jonger
Ja klopt ik heb foto met myn telefoon gemaakt van de foto. Ik heb de 20 weken echo 30 okt. Oo dat scheelt ook natuurlijk! Heb jij al spulletjes gekocht?
Haha ik ook!! Oh dat is niet zo ver na mij samen aftellen dus. Jaaaaa al een heeele hoop hihi Kinderwagen, kleeertjes, stoel haha mag echt geen jongen meer worden hoor haha. Ze was ook zo zeker van haar zaak en de echo's bevestigen t wel. Ik heb van die praktijk van dezelfde termijn echo's gexien hoe t bij jongen uit ziet. En ja das ook duidelijk totaaaal anders. En tis niet zo dat ik vage pottyshots heb. Je ziet duidelijk waar beentjes beginnen en dat er echt niets tussen zit/hangt..
Jaa ik vind et echt spannend, want dat is ook erg belangrijk toch dan zien ze toch of het kindje een afwijking heeft? Dit is voor mij nog nieuw allemaal. Maar ik heb nog niets gekocht als het aan mij ligt wel hoor! Maar mijn man wil nog even wachten tot de 20 weken echo! Jaa bij ons is et wel echt duidelijk een meid!
essie hoe lang zat er tussen de eerste en de tweede pretecho? ik mag over een week weer komen maar ben bang dat her geslacht weer niet te zien is??