Morgenmiddag om 14.45 is het dan eindelijk zover! Dan zullen wij weten of we een zoon of dochter zullen krijgen Ik ben dan 16+3 zwanger. Bij zl mochten we een week later terugkomen omdat ze licht twijfelde. ... Ik ben zo benieuwd of alles goed is met ons kindje!! En natuurlijk of we een zoon of dochter mogen krijgen. Ik heb heel sterk het voorgevoel van een dochter .... Bij wie werd er met de geslachtsbepaling 100 procent een dochter gezegd?? Ik ben zoo zenuwachtig en tel de uren af!! Smiddags ga ik een gender taart maken om het s avonds bij de koffie aan familie te vertellen.... ik heb er echt zin zin!
Wat leukkk!!! En leuk idee van de taart savond. Ik hoop dat ze t kunnen zien!! Spannend hoor. Hier werd gezegd 100% meisje bij 14 weken over 1,5 week wordt dat (hoop ik) bevestigd
Dank je! Wauw en dat bij 14 weken al! Hier werd 3 weken met een hele grote slag om de arm een meisje gezeg. Ik ben heeeel erg benieuwd. Toch komen nu ook weer ze zenuwen of alles wel goed zal zijn ... Het blijft spannend die echos!
Ja hoor hier met 17+4 100% jongen! Nub was trouwens ook jongen. Spannend zeg sanne wn alweer 16 weken gaat bij jou ook alweer snel zeg fijn!
Ja he bij anderen gaat het helemaal snel Paula haha! Ooow wordt steeds zenuwachtiger haha! Nub zei jongen maar echoscopiste zei dus meisje 3 weken geleden, wel met een grote slag om de arm. Gevoel zegt ook meisje ... al heel lang. Pffff wat duurt wachten lang haha
Spannend! En leuk met zo'n taart Ik heb morgen ook weer een echo.. Vind 't ook wel weer erg spannend en zit echt te wachten tot 't morgen is! Maar duurt zo lang als je aan 't wachten bent.
Hier met 15w3d geweest voor geslachtsbepaling en helemaal zeker een jongetje! Succes, hopelijk ligt hij/zij morgen goed!
Hier eerst aan de hand van de nub een meisje, zowel door de vkals hier op het forum. Ons ge oel zei het ook. De laatste weken begon daar twijfel in te komen. Met 17, 3 geslachtsbepaling en verrassing een jongen met de 20 weken werd dit weer bevestigd. Veel plezier morgen.
Dank je wel dames!! Begin het nu echt spannend te vinden .... Want stel ze zegt een meid, dan kan het nog een jongen zijn haha ... tenminste dat hoor je vaker. En als ze zegt een jongen dan zit mijn gevoel er falikant naast ... zou ik toch even "gek" vinden want mijn gevoel is echt heel sterk momenteel Nog meer ervaringen met 100 procent meid / jongen?
Bij mij was de echoscopiste ook overtuigd van een meid (met 17,1 week) Ik heb thuis de dvd wel 20x zitten kijken en nu geloof ik het zelf ook wel Toch kan ik niet wachten tot de 20 weken echo om bevestiging te krijgen. Veel plezier morgen!!
Ja hoor bij mijn jongens andere praktijk en met 15/16 weken ook 100% zeker en dat klopte ook Spannend hoor. Ben heulll benieuwd!! Ik had bij de eerste 3 nooit voorgevoel enzo. Dit kindje wel en die klopte ook
dank je ananas! ik wil ook zeker een opname gaan maken haha! dan kan ik het terugkijken. mamavant bij zl had ik vrijwel geen voorgevoel. een meid leek me leuk als vrouw zijnde dus daar hoopte ik op maar gevoel was het niet. nu dus wel heel sterk een voorgevoel terwijl ik ons ook zeker met 2 jongens zie! ze zei dus 3 weken geleden een meisje met een hele grote slag om de arm. eerst durfde ze geen uitspraak te doen maar op een gegeven moment trok ze een gezicht van "ja ik heb het gezien" zei manlief later in de auto, want ik keek alleen maar naar de echo haha. en ze zei dus met een grote slag om ze arm een meid. mocht ze nu weer een meid zeggen zou me dat al iets geruster stellen omdat ze het dan 2x heeft gezien. haha spannend blijft het! ik begin nu al met lopen naar de wc van de spanning .... nog ruim 17 uur te gaan pffff
Spannend! Hier ook met 16 weken een meisje! Ze heeft er niet bij gezegd met 100%, maar bij twijfel mag je terug komen, dus ze zal het wel zeker geweten hebben, voor zover dat kan natuurlijk Daarna is het nog wel 3x bevestigd met andere echo's hoor