Morgen werken in snikheet tehuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hopelouise, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Tuurlijk, de wens van de cliënt staat centraal. Dat zal altijd zo zijn. Maar met wat overleg, kan de douche beurt heus een dag uitgesteld worden. Zodat het niet met 34 graden gebeurt maar 26 graden is al een heel verschil.
    Daarnaast goed blijven drinken natuurlijk.
    Maargoed, als zwangere zou ik dus de douche beurten aan de niet zwangere collega's overlaten.
    Fijn dat het wel ging TS!

2. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Als er met 34 graden 100 man bij mij op het terras een biertje willen kan ik ze morgen ook niet terug laten komen.

Ik neem aan dat je andere collega's het zware werk overnemen?

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    TS overleg met je collega's er zal vast wel een mouw aan te passen zijn (tenminste dat was wel zo in het verzorgingshuis waar ik werkte ) en de bewoners zijn dan wel op leeftijd (er van uitgaande dat je met oudere mensen werkt) maar zeker niet gek hoor ook met hun valt er te overleggen.

Het douchen van 's morgens naar de avonddienst verplaatsen ging bij ons niet zo hee makkelijk omdat je de avonddienst vaak alleen draaide (1 werknemer per afdeling dus in mijn geval met zijn tweeën).

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113

Fijn!!

5. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

11 jan 2016
    273
    0
    0

Jaa en dan zaterdag nog van 2 tot 10 en dan verlof!!

6. Amare

Amare Niet meer actief

De zorg is nu niet echt te vergelijken met de horeca.
    Of je nu buiten op een terras staat of in een afgesloten badkamer waar cliënten vaak de verwarming ook nog aanzetten is nogal een verschil.
    Vaak hebben veel huizen een hitte protocol, bij staat daar bijvoorbeeld in vermeld dat we na 10.00uur niet meer gedoucht hoeft te worden.
    Overigens is dan iedereen al op en lekker gedoucht hoor!

7. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ja hoor...even een discussie gaan beginnen over wat wel of niet goed is in de zorg, terwijl dit de vraag van TS helemaal niet was 🙄

Lieve TS, probeer met je collega's te overleggen als iets te zwaar is op dit moment. Zullen ze vast begrip voor hebben. Zeker als je hoogzwanger bent en moet werken in deze belachelijke hitte! Veel sterkte en ik hoop dat je kunt genieten van je verlof! Al is dat niet vanzelfsprekend. X

Deel Deze Pagina