Heey meiden, Ik heb sinds gisteren een hooikoortsachtig gevoel in mn ogen en neus. Ik heb ook van de rooie ogen. Nu heb ik ooit gelezen dat je dat kan hebben als je zwanger bent, maar in mijn geval denk ik niet dat ik zwanger ben. Ik heb het ook wel vaker gesignaleerd, maar nu is mijn vraag; Is zoiets cyclusgebonden en kan je dat dus vaker hebben een week voor nod? Of heeft het maken dat je lichaam er altijd vanuit gaat dat er iets ingenesteld moet worden waardoor je immuunsystyeem omlaag gaat en je last kan krijgen van dit soort verschijnslelen. Of gebeurt het alleen als er een innestelling plaatsvindt? Of iets anders? Volgen jullie me nog? Irisje
Is dat zo dat het met zwangerschap te maken kan hebben? Ben ik wel benieuwd naar want ikheb ook rooie ogen en ben een beetje sniffelig. Ik heb ook hooikoorts maar daar heb ik nu in principe nog geen last van
Misschien nu al last van hooikoorts? Het pollenseizoen is vroeg begonnen dit jaar, door de warme winter. http://gezondheid.blog.nl/chronische_zi ... al_gestart
Hoi Irisje! Ik had dat vorige cyclus ook de week voor mijn NOD. Rode ogen, waarvan de huid erg droog werd. Toevallig nog met mijn beste vriendinnetje over gehad, want die had het de week ervoor gehad. En wat blijkt, was bij haar ook een week voor de NOD. We zijn beide ongesteld geworden. Dus ik denk wel dat je ergens gelijk hebt hoor! Ik heb ook veel vriendinnen die net voor de NOD een koortslip krijgen. Toch minder weerstand in je lijf in die periode denk ik! In ieder geval succes met snifferen en snotteren....
Ja precies mn collegaatje heeft het ook en die is ook niet aan de pil, maar ook niet bezig zwanger te worden. Het is dus cyclusgebonden.Het heeft te maken met het lagere immuunsysteem ofzo. Nee, ik heb geen last van pollen. Bedankt, irisje irisje
Het is cyclus gebonden volgens mij. Ik had het echter wel heel erg toen ik zwanger bleek, maar heb het de afgelopen ronden ook gehad (voor NOD) en toen ben ik gewoon ongi geworden, maar het is naar mijn gevoel echt iets hormonaals. Tijdens de ongi heb ik het trouwens niet.
ik vind het een raar, toch veel voorkomend verschijnsel. Ik heb er trouwens maar 2 dagen last van gehad. bedankt, irisje
Ik dacht eerst echt dat het een zwangerschapsverschijnsel was omdat ik er aleen last van had gehad toen ik zwanger bleek, maar helaas de afgelopen 2 rondes ook terwijl ik toen ongi werd. We zullen het zien!
Klopt! Ik ben teovallig met een client van mijn werk naar de huisarts geweest vanwege dezelfde klachten en die bleek inderdaad al last te hebben van hooikoorts. De pollen zijn erg vroeg door de zachte winter. Grts, Maartje
Hoi meiden Ik moet ff klagen hoor en ga er geen nieuw topic voor aanmaken dus doe ik het ff off-topic hier. Mijn zogenaamde 'innerlijke rust' heeft plaats gemaakt voor stress. Ik doe allemaal domme dingen. Ik ga s'avonds temp opnemen, terwijl ik s'morgens al gedaan had. S'avonds temp zwaar gedaald. Dus ik denk natuurlijk, game over ! Dan ga ik toch (ik kan mezelf wel voor mn kop slaan) weer veeeeeel te vroeg testen, heb ik hem denk ik te lang in de urine gehouden, zie ik 1 streep en een grote roze vlek van 8 mm breed! Heb ik het warm-koud-warm-koud, ik denk natuurlijk weer game over. Krijg ik nu buikkrampen, ik word denk ik te vroeg ongesteld. Verder voelt mijn lichaam te rustig aan. Kijk ik 40 keer per dag naar mn tepels of ze niet donkerder geworden zijn ( naar 1 dan, de ander laat zich nooit zien) Heb zelfs mijn schaamlippen ook bestudeerd. Geuren komen heel hard binnen. Het is niet dat ik beter kan ruiken maar ze komen gewoon heel hard binnen en kan op dit moment niet goed tegen luchtjes ( dat is dan ook het enige dat je denkt... je weet wel) Het belangrijkste is het feit dat ik een beetje depri begin te worden en dat doet mij ook denken... Ik Word Ongesteld! Een keer een normale menstruatie is ook wel weer een keer lekker, maar toch, we zijn niet bezig met iets, om ongesteld te worden. Dus... hierrrr met die innerlijke rust. Ik wil het terug. Het ging zo lekker. irisje