Van honden weet ik dat ze bevallingen aan kunnen komen voelen. Nu vroeg ik me af of dit bij katten ook zo is? Mijn kat komt opeens de hele tijd op mijn buik liggen, terwijl hij de hele zwangerschap nog niks met me te maken wil hebben en alleen maar met vriendlief wil knuffelen. Nu loop ik het risico vroeg te bevallen en ik heb al heel lang een voorgevoel dat het ergens aan het eind van deze week wel eens zou kunnen gebeuren. Was daarom benieuwd of meer dames vlak voor de bevalling een verandering in het gedrag van hun kat hebben opgemerkt?
Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar, mijn katten zijn momenteel ook bijna niet bij me weg te slaan...
mijn kat loopt al 2 weken de hele dag achter me aan te miauwen. Word er soms echt gek van!! Maarja, dat is al een paar weken zo... ik denk wel dat ze voelt dat er wat te gebeuren staat, maar niet precies wanneer.
ik wist ook niet dat dat met honden zo was ik loop ook risico vroeg te bevallen en ons hondje komt ineens ook heeel vaak bij me terwijl hij dat eerder nooit deed..... het ljkt aan jullie verhalen te zien wel op katten het ook voelen.. ennuuh ladies het is vanaaf volle maan he
Nou Duveldraakje en Migga, voor jullie zal ik duimen dat het inderdaad iets betekent en binnenkort op gang komt, zelf hou ik haar liever nog eventjes binnen Calimero; er was over honden niet zo lang geleden hier nog een topic, als je het interessant vind kun je hem een paar pagina's terug wel terugvinden geloof ik En inderdaad volle maan er ook nog eens bij, het moet niet gekker worden met al die mysterieuze voortekenen Of misschien dat de beesten daarom zo raar doen, voelen ze helemaal niet de bevalling maar de volle maan haha
leuk topic wel ik ben er ook wel benieuwd naar. Hier zijn de katten momenteel ook weer aanhankelijker naar me. Vooral de jongste, deze trekt zoiezo al heel erg naar mij toe maar sinds ik zwanger was werd dat ineens minder. Nu ligt hij weer graag bij me, en ons meisje reageert ook op zijn gespin zo schattig
ik wordt sinds een week op de voet gevolgd door 3 katten.... waar ik ook ga zitten/liggen, ze liggen of op schoot of binnen een straal van 2 meter.... vanavond volle maan zei je..... ben benieuwd....
Ik weet niet of katten dat doen, heb er in elk geval nog geen ervaring mee. Wij hebben 3 katten, maar in de hele zwangerschap hebben ze nog geen een keer anders gedaan. En ik had me er nog wel zo op verheugd dat als ze bij me zouden liggen, baby ze een schop ofzo zou geven. Ik zag het al helemaal voor me... helaas liggen ze niet meer zo vaak bij me, zal wel niet fijn meer liggen zo'n strandbalbuik De oudste en de jongste zijn de laatste dagen wel wat aanhankelijker (de middelste is onze verlegen einzelganger), maar of het wat betekent. Ik bedoel, ik ben zelf ook vrij eenzaam nu ik in m'n verlof zit dus ik hang ook wel hele verhalen tegen ze op Kan maar zo zijn dat ze denken: goh maar die is gezellig, daar ga ik eens de hele dag achteraan lopen, wie weet krijg ik nog wat lekkers. Moet wel zeggen dat de jongste gisteren zo überschattig bij me kwam liggen, op m'n buik dus bij wijze van hoge uitzondering. Hij legde z'n koppie er helemaal tegen aan en begon heel tevreden te spinnen, ondertussen z'n oogjes dicht en maar knijpen met die pootjes... ik was echt helemaal in love. Later besloot ie om naast me te gaan liggen, maar dat past niet meer zo goed tegenwoordig, met z'n tweetjes in een fauteuil. Bij NooNooman wel, maar bij mij even niet Anyway, hij probeerde het toch en na 5 minuten worstelen had ie volgensmij wel z'n houding gevonden. Strak tussen mij en de leuning in, op de rug en met alle vier poten in de lucht. Ik dacht echt dat ik het in de broek deed van het lachen
denk dat katten het wel aan kunnen voelen. Begin van mijn zwangerschap, lag onze kat continu bij me. heeeeeeeeeeeeeeel lang.. werd er soms gek van. Nu volgt ze me ook. En loopt steeds naar het wiegje en de babykamer toe. Wil de poes daar niet alleen hebben, dus ben er wel steeds bij, om haar ook weer op te halen.. (babykamer is de deur dicht) Ook sinds een week, is de hond zenuachtig bij mij aan het doen.. zit me steeds aan te staren. En laatst toen ging ik optijd op bed en me vriend vertelde volgende dag, dat toen ik naar boven ging, ze gelijk onder de trap ging liggen, dat doet ze nooit! We zullen zien, heb af en toe oefen weeen. en hoorde ook dat het volle maan is.. dus zou het echt kloppen of is ht een fabel...?!? succes dames!!
De bevalling weet ik niet meer, maar wel dat onze kat aanvoelde wanneer ik zwanger was Ze was niet meer van mijn buik weg te slaan hihi Maar ik geloof er in dat katten/honden die dicht bij je staan voelen dat er iets aan het gebeuren is Succes
nou ik ben benieuwd hoor, of er hier vannacht een paar bevallingen zullen beginnen Ik word vandaag een beetje nerveus van de kat, hij zit me de hele tijd aan te kijken Ben toch benieuwd wat er in die beestjes omgaat hoor!
hihi ik weet wel dat honden en katten iets aanvoelen als je zwanger bent.. bij mij kwam een kat ineens bij me liggen op mn buik,terwijl die dat nooit doet.. toen ik net zwanger was.. bij mij is katlief ook laatste dagen ineens heel aanhankelijk geworden..wilt ook bij me liggen (normaal ook niet) liefst zo dicht mogelijk bij mn buik..dus ben ook wel beneiuwd! zal voor de zekerheid mn tas alvast inpakken hihi.. wat is er met volle maan dan?
Onze kat lag aan het eind van mn zwangerschap wel veel op schoot. Dus ze voelde wel aan dat er iets was. Ze ligt normaal nooit op mn buik, maar toen ik weeen had wilde ze ineens op mn buik liggen. Dat was niet zo'n goed idee van haar...
ik heb nog niks gemerkt... de ene is wel een predictor-poes. Ik hoef geen zwangerschapstest te doen, als ze bij me komt liggen weet ik genoeg. Ze is echt een mannenpoes en heeft nooit interesse in mij, tenzij ik zwanger ben, grappig hoor! ze heeft het al 5x goed gehad Met de eerste bevalling niks gemerkt aan haar en nu ook nog niet, zou het wel willen weten dat wachten...
hmm een predictor-poes is inderdaad ook wel heel handig Nou ik ben nog niet bevallen met volle maan dus goed nieuws, haha ben benieuwd of de kat door blijft gaat met knuffelig zijn, vind het eigenlijk wel gezellig hij wil anders nooit met me kroelen