nee ze heeft me niet terug gesmst , maar heb nu net ook tegen mijn man gezegd dat hij ze moet wegsturen
Hey umm bedankt dat je zo meeleeft met mij. Insallah heb ik morgen ons zoontje in mijn armen , maar kan misschien ook lang duren ( doe je dua voor me ?)
Vergeet ik dat nog bijna te zeggen: sterkte en succes morgen! Enneh, idd je man inschakelen om lastige pottenkijkers op afstand te houden
En als je man het moeilijk vind (wat ik me kan voorstellen) zeker de verpleging instrueren. Daar komen ze echt niet langs Zet 'm op, nog even en je hebt een baby!
vandaag is het zover!!! hopelijk is alles er klaar voor het gaat het inleiden snel dat een gezond jochie in je armen leiden!! goed dat je het toch duidelijk hebt gemaakt nu meid! hopelijk houdt iedereen zich nu koest! toy toy toy!!!!
Ik ben bij onze eerste ook ingeleid, en ik had toen totaal geen behoefte aan bezoek! Succes, nog even en je hebt jullie kleine wondertje in je armen!!
Ik had na inleiden een bevalling achter de rug van (vanaf inleiden) 30 uur, nog voordat ik aangekleed en gewassen was stond de halve fam al in mn kamer, VRESELIJK! Dit keer konden we rustig eerst een paar uurtjes uitrusten, dat was veel fijner. Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling (gehad) en alle rust waar je aan toe bent!
hey meiden, lig nu nog in het zhuis, ze hebben net weer gel ingebracht, hoop echt dat het wat doet bedankt voor jullie succeswensen