voel wel de onderduk denk dat het hoofdje ook ver beneden ligt, wie had dat ook bij zijn vorige bevalling ? en ging het toen goed ?, want ik heb eerste keer een keizersnee gehad ? maar zou als het gaat een ( normale bevalling ) kan je nooit zeggen maar zou ik ook willen meemaken ?? gr jmm t juist goed of niet ?
Is dat het welbekende gevoel van een bowlingbal tussen je benen? Ik heb het niet gehad maar betekend gewoon dat je kindje goed is ingedaald. En dat is altijd goed natuurlijk.
Ik voel nu ook iets veel lager in mijn bekken de 1e keer. De eerste zwangerschap was de kleine nog niet ingedaald tot de bevalling. Maar nu af en toe "pokjes" van het koppie (?) op mijn bekken. Woensdag weet ik meer over de ligging..
heeft ook iemand hier ervaring mee met als het ingedaald is, ging toen je zwangerschap goed ? En waarom is het goed als het ingedaald is, maakt het hoofdje dan al wat ruimte ??? heb namelijk bij de eerste een operatie gehad (keizersnee) vandaar? ben erg benieuwd naar moeders met ervaring?
bij mijn laatste zwangerschap lag de kleine met 37 weken zover ingedaald dat ik bang was dat ze er uit zou vallen, met 38 weken was ze weer losgekomen en lag ze dus niet meer ingedaald. Voelde voor mij beter, had niet meer continu het gevoel dat ze lag te duwen. met het breken van mijn vlieen voelde ik haar ook weer naar beneden zakken. Ik hoefde ook maar 10 minuten te persen en toen was ze er al. De reden dat ze bij mij weer omhoog kwam was omdat het de derde zwangerschap was en de boel al aardig opgerekt zei de vk. Ik dacht namelijk altijd dat ze niet meer terug konden als ze eenmaal ingedaald waren, dus toch
Hier ook het gevoel van de bowlingbal tussen m'n benen... Hoop dat het daardoor scheelt in tijd tijdens de bevalling doordat die kleine al goed is ingedaald...