Hoi Meiden, morgen word ik ingeleid ik ben al helemaal nerveus niet voor de bevalling nouja... door al die enge verhalen die je op internet leest misschien een beetje wel maar ben vooral zoooo benieuwd naar ons kindje.. het is zo´n raar idee dat ik weet dat ik morgen.. of vrijdag als het lang duurt ga bevallen!
Hai Kiet, Wat spannend!! ik wens je heel veel succes en hopelijk een roze wolkje zodra je je kindje vasthoudt. Babel
Elke bevalling is anders meid !! Bij al de enge verhalen gewoon je vingers in je oren doen en heeeeel hard lalalalalalaaaaaaalalalalaaaaa!! zeggen haha !! Zet 'm op !!
Oeh spannend.... Lijkt me wel een leuk gek idee dat je gewoon weet wanneer je baby geboren gaat worden Suc7 morgen en misschien overmorgen!
ik word ingeleid omdat ik al 2 weken last heb van voorweeen heel de dag door en ik kan er niet meer van slapen ben helemaal uitgeput en ik heb 2 cm ontsluiting maar het lijkt net of mijn lichaam het laatste zetje niet kan geven
Ok, nou hopelijk wil de kleine nu wel komen dan! Heel veel sterkte! En luister niet naar enge verhalen. Ik was daardoor doodsbang voor de bevalling, maar achteraf gezien is het me enorm meegevallen en had ik een supervlotte bevalling! Zet hem op!
Dan zal de inleiding vast snel inslaan Ik geloof alleen wel dat je eerst 3cm ontsluiting nodig hebt voor het infuus toch? Ben je wel al gestript? Succes in ieder geval!