Ik heb een baby met koorts dus dat is bezigheid 1. Verder gaan we lekkr met de waterplay in de tuin, parasol op, ijsje erbij en lekker spelen.
Hmmm niet teveel, iig paardje poetsen en wat boodschapjes, zal de schelp vullen en verder zorgen dat ik t niet te warm krijg
Slapen!!! Heb nachtdienst... Kleine uk gaat lekker een nachtje bij oma logeren! Daar is het super koel in huis, oma geniet hier intens van en dan kan mama lekker slapen... Ik zeg een win-win-win situatie!!
Ik haal dochter om 12 uur uit school en dan gaan we naar het strand. Ze is 4,5 dus we genieten er nog maar even van dat het mag
hummmmm; opzwellen met vocht ; dat ga ik doen. zou hier 35 graden worden vandaag, ga maar in mn badpak in een badje met koud water zitten als het te wordt. en verder lekker binnen blijven. als dochter naar de oppas is dadelijk nog ff snel boodschappen halen in de airco winkel
Buiten werken, ben supervisor op een pretpark en tja... dat gaat gewoon door. Weer of geen weer. Koud of warm.. Ach, lekker bruin thuis komen vandaag
Vandaag late dienst van 14.45 tot 22.00, tot die tijd (ik vertrek om 14.15) lekker met Roos spelen,boodschappen doen en wat eten.
Vandaag werken, morgen zijn we lekker vrij en gaan we naar een meer met een grote speeltuin. Stiekem baal ik wel, we hadden vrij genomen om naar de efteling te gaan (nog even voor de vakantiedrukte) maar daarvoor vind ik het te warm worden
Ik ben zo stom geweest gisteren het badje al op te blazen maar het waait hier nogal en af en toe bewolkt. Icm een dochter die de laatste maanden veel hoest mag ze nu niet in het badje en ze is boos
Werken in een gebouw met plat dak en zonder airco! Zal dus oplopen tot 40 graden ofzo binnen... Heerlijk! Niet dus!
Nou zelfs hier in Friesland is het nu wel heel warm Straks moeten we nog even naar de dokter maar daarna gaan de kinderen in het badje