hahahahaha.... zo herkenbaar. Zo is het gewoon hihi... Van harte gefeliciteerd met je jonge verjaardag!
Gefeliteerd meis!En idd 30 is maar een getal (alsof jou eitjes weten dat je vandaag jarig bent?) Ik ben er juist van overtuigd dat als je wat ouder bent je meer rust hebt en dat alleen ten goede kan komen voor een zw schap! (wat ouder is eind 20/begin 30) Dus houd moet,je bent voorlopig nog niet afgeschreven hoor meis!
Gefeliciteerd meid! En 30 is nog jong joh!! Ik ben inmiddels bijna 32 en kreeg op mijn 30e mijn eerste kindje. Terwijl ik echt heel jong moeder wilde worden, zo zie je maar dat plannen altijd anders lopen dan je graag wil. Nu gaan we voor de tweede. Echt, geniet van je leven, en eieren genoeg hoor, die zijn nog lang niet op Fijne dag vandaag!!
begrijp je angst volkomen meid ik wordt in maart 30 en vind het ook maar niks bye bye 20er jaren hello 30er jaren hahahaha voelt dan alsof je heel oud bent tis inderdaad niet zo tis maar een getal. Maar betreft je eitjes dat valt reuze mee hoor tegenwoordig zeggen ze vanaf 32 jaar dat de kans groter is op verminderd vruchtbaarheid maar dat is niet voor iedere vrouw zo. Dus probeer je niet al te druk hierom te maken meis en hoop dat je een leuke verjaardag heb gehad.
Begrijp het wel hoor, je kunt zo ineens melancholisch worden omdat dingen anders lopen dan je vroeger had gedacht. Ineens is ouder worden niet meer iets dat anderen overkomt, maar ben je zelf geen meisje meer. Ik dacht vroeger altijd: ik wil jong moeder worden, zéker voor mijn 30e (mijn moeder was 39 toen ik geboren werd, mijn vader 53, en ik wilde zelf geen oude moeder zijn). Tja, toen werd ik 30, en 31, en 32, en 33, en 34, en zelfs 35 en ik was nog steeds geen moeder. Inmiddels dacht ik er wel een beetje anders over, vond 30 niet meer de grote drempel (en iemand van 30 géén oude moeder), maar bij 35 ging bij mij de knop om. Ik ben gestopt met de pil en heb dit aan mijn vriend verteld. Leuk dat jij er niet klaar voor bent, maar ik wil niets meer slikken dat hetgene voorkomt wat ik zó graag wil. Het was mij gegeven om snel na het stoppen met alle vormen van AC zwanger te raken, en op mijn 36e kwam onze zoon. Twee jaar later kregen we er ook nog een dochter bij. En in 2011 word ik 40.... man, dát is pas oud Meid, neem er een lekkere borrel op, dat zal ik ook doen als mijn volgende verjaardag er aan komt. De statistieken kunnen van alles vertellen (en natuurlijk moet je dat ook serieus nemen) maar voor je eitjes maakt het geen wezenlijk verschil of je 29 of 30 of 31 bent. Ik snap heel goed dat iedere dag die je langer moet wachten op een zwangerschap er weer een te veel is, maar maak jezelf niet gek met die ene verjaardag.... Op je gezondheid! (*klink*) (ik proost even met koffie, vind het nog net te vroeg voor een borrel )
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ach diep van binnen blijven we gewoon lekker 25! Dit topic is wel heel herkenbaar, ik word over een paar maanden ook 30 en het lijkt zo'n grens, maar volgens mij valt dit in de praktijk toch echt wel mee qua vruchtbaarheid hoor.
Allereerst nog proficiat. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik word over een paar dagen ook 30 en wij zijn ook al een hele tijd bezig (wegens wat problemen ook een tweetal maanden eventjes een stop in gelast) Soms word ik er ook wel moedeloos van, maar inderdaad het leven stopt niet bij 30 dus ik probeer de moed er toch nog in te houden. Ik hoop gewoon dat 2011 ons jaar word.
en na 30 jaar weet je nog steeds niet dat het "worD ik" is? (grapje hoor) Maar vind je het zo erg dan, ik zou me geen reet aantrekken van wat anderen zeggen. Hebben ze geen reet mee te maken!
Ik kan me het gevoel van 30 worden helemaal voorstellen..Ik wilde op mijn 30e graag mama worden maar helaas dat werd 'em niet. Toen op mijn 32,vriend wilde niet,33,34..Ik hoopte nog op mijn 34e moeder te worden maar deze maand weer ongi geworden dus die hoop is weg. Ik hoop nu maar dat het snel gaat en ik de 35 nog haal Weer een nieuwe mijlpaal.