Hey Morgen wordt ik ingeleid! Mag dan eindelijk mijn klein ventje zien en in mijn armen nemen! Was uitgerekend voor 30 juni, maar gyne vond het lang genoeg duren! Ben namelijk al een platliggertje van 27 weken, dus al een goeie 3 maand, heb 2 x een baxter kuur gekregen en longrijping voor de baby! En ondertussen altijd maar weeën enz. gehad, dus het is mooi geweest! Wensen jullie me geluk, want de zenuwen beginnen me nu en dan toch al parten te spelen, ondanks dat het mijn 2de kindje is! Greetz Cate
Heel veel succes en geluk toegewenst. Dat je maar een mooie bevalling mag hebben en weer een prachtig kindje op de wereld zet! Het gaat vast allemaal prima!
Heel veel succes morgen, wat heerlijk dat je dan niet meer plat hoeft te liggen en je kleine eindelijk in je armen mag houden.
succes morgen en hopelijk heb je een goeie bevalling en dat je lekker snel je mannetje in je armen hebt.
Hoi Cate! Nou dan gaan we stereo! Alleen krijg ik morgen een keizersnede. Zou 1 juli uitgerekend zijn, maar ivm een dwarsligger en een grote beeb halen ze het morgen. Maar ik begrijp je helemaal, pfff wat een zware zwangerschap heb je. Heel veel suc6 morgen! Liefs en groetjes, Mirelle.
Hey Bedankt allemaal! Zal alle ruggesteun kunnen gebruiken, want ik vindt het toch echt wel spannend nu! En aan de mevrouw die morgen met een keizesnede bevalt, ook heel veel succes! De rest trouwens ook he! Dat we het allemaal maar goed doen! Greetz Cate
heel veel succes morgen, hoop dat alles voorspoedig mag verlopen en je je kleine man snel in de armen kan sluiten! twinny
Ja iedereen bedankt he! Weet met mezelf bijna geen raad meer! Morgen is die buik weg, tzal weer raar doen he! Zal het echt weer missen!
mirelle en cate heel veel suc6 morgen. Dat jullie maar snel mogen genieten van jullie wondertje. Ik vond het ook heel raar toen mijn buik opeens weg was. Nu had ik wel ook nog de pech dat ons mannetje in de couveuse terecht kwam en dus niet bij mij op de afdeling. Dat voelt echt heel raar. Je bent 9 mnd onafscheidelijk verbonden met je kindje en dan ineens is hij ver van je vandaan. Gelukkig is alles goed gekomen en genieten we nu dubbel zoveel van hem.
Cate en Mirelle, Ik wil jullie allebei heel veel succes wensen voor morgen en natuurlijk alle kracht die je nodig hebt om deze 'klus' te klaren! En dat het maar hele mooie gezonde beebjes mogen zijn! Toi Toi Toi, dames!