Morgen zomerweer! Wat trekken jullie je kids aan?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Jucade, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Korte broek, tshirt en sneakers! :)

2. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hier ook weer school, zoonlief krijgt een driekwart broek aan met tshirt, voor in de ochtend nog even een vestje aan.
    Dochterlief naar creche, krijgt ook een driekwart broek aan met een tshirt en nog een bolero. Zit te twijfelen tussen dr ballerina's en dr sandaaltjes.

3. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Allebei een t'shirtje met een driekwart broek en lage sneakers, moet nog sandalen kopen!! Die van vorig jaar zien er 1 niet meer uit, en 2 zijn te klein;)
    Maar goed dat kan nog wel!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.096
    2.240
    113
    Brabant
    Hier jurkjes met vestje en legging.
    vestje en legging gaan uit als t warm is.

sandalen zou kunnen. Maar ze willen schoenen aan geloof ik

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.817
    691
    113
    Vrouw
    Die geschaafde knieën gaan ze nog genoeg krijgen. Zou daarvoor niet mijn kind in lange broek Laten lopen hoor.

Hier bikini en zomer jurk erover..

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier heeft onze zoon een lange toen aan en een shirt met korte mouwen.
    Dochter een legging, rokje en shirt met korte mouwen.

Als zoon tussen de middag thuis komt eten mag hij een korte broek aan.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Dit: (oeeeeeee dochter een witte legging...;))
    Jurk is mouwloos...vestje zal wel snel uitgaan.

8. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Én Birkenstocks:$!

9. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Hier nog vakantie dus we hoeven niet heel vroeg de deur uit en zitten dus nu nog even in pyjama. Zo aankleden en dan:

zoon een korte broek met tshirt en sandalen
    Dochter Jumpsuit lange pijpen en spaghettibandjes.Daaroverheen voor nu nog een korte mouwen sweatvestje

10. tuc

tuc Niet meer actief

Jep:D en die zullen ook wel moeten...ze draagt steunzolen dus mag niks anders...maar ik vind ze ook erg leuk.

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Leuk Tuc....zoontje begint in een lange spijkerbroek met t-shirt, korte broek ligt al klaar voor vanmiddag...wilde hij nu nog écht niet aan ;)
    Begin trouwens zelf ook in lange spijkerbroek en t-shirt :D

12. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    als zometeen het zonnetje doorbreekt krijgt hij een tshirt met korte mouwen aan, en een lange broek van dun spijkerstof :)

edit: en zijn Teva's.. kan hij straks lekker met water kliederen

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik sta er bij school altijd een beetje versteld van hoeveel kinderen zonder jas, in korte broek en sandalen gedropt worden omdat het smiddags lekker warm word. En dan sta ik...en meerdere moeders... sochtends nog met onze dikkere jas aan omdat het amper 11 graden is ofzo.
    Staan die kids daar te vernikkelen op het schoolplein. En in de 10u pauze waarschijnlijk net zo. Vind dat altijd een beetje sneu. Ik doe T dan vaak gewoon een lange broek aan met een tshirt. Vest erbij wat in de tas kan als hij het warm krijgt.
    En sochtends draagt hij echt wel een jas. Die hoeft hij niet aan als het om 10uur of tussen de middag warmer word. Dat bepaalt hij zelf.

14. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dit dus. meest grappige vind ik vaak dat moeders in een lange broek en jas loopt.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Hier hadden ze wel een jas aan..maar dus ook al een korte broek en dochter slippers...maar de zon schijnt al volop en het is heerlijk.

Ik heb zelf een lange broek aan ja...maar mijn kinderen lopen heel graag en al vlug met blote benen.

16. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier hebben ze nog vakantie...

De jongens wilde een korte broek met een tshirt aan, maar zijn nu nog gewoon binnen dus kan het wel.

Dochter nu nog een lange broek met een hempje en een bolero korte mouw

Dochter van 6 loopt nog in pyama, die komt net uit bed

Jongste zoontje heeft een lange broek en een t shirt aan, lange broek omdat hij nog kruipt en het buiten nou niet lekker kruipt met blote knietjes.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tsjah die van mij willen dus dolgraag een korte broek aan. Die hebben het gewoon altijd warm. En ik ben een koukleum.

Nu vond ik het vanochtend nog best fris op de fiets dus mogen ze de korte broek vanmiddag aan. De jongste was hevig teleurgesteld.
    Maar voor nu had hij een jeans, sneakers een blouse met korte mouwen en een vestje aan.

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.899
    113
    Hier wilde de oudste ook meteen een korte legging aan ipv de 3/4 die ik had klaar gelegd. En ik kreeg haar echt niet in haar gympen, ze moest en zou haar Teva's aan. Jas weigerde ze in eerste instantie ook, maar heeft ze uiteindelijk toch maar aangetrokken. Voor op de BSO heeft ze een korte broek en een hemdje bij zich. Ze heeft het snel warm en vindt zomerkleren heerlijk. ;)

De jongste heeft een 3/4 broek aan en een t-shirt, maar die moest en zou ook haar sandalen aan... Haar heb ik gewoon zonder vragen haar zomerjas aangetrokken overigens. ;) Voor vanmiddag heeft ze een korte broek bij zich.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.899
    113
    Ik heb een 3/4 broek aan en een hemdje en buiten had ik ook een zomerjas aan. Maar ik loop vrijwel altijd in een lange broek of max. 3/4 broek, dus zo heel vreemd is dat niet.

20. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Kinderen blijven niet stil staan of zitten buiten, en kun je qua kleding dus niet vergelijken met volwassen moeders. Tenzij je zelf tikkertje rent op t schoolplein.

Hier was het vanochtend om 8.30 al 16graden met een heerlijk zonnetje. Dan krijg ik mijn kinderen echt niet meer in een jas of schoenen met sokken. Mijzelf ook niet trouwens.

Deel Deze Pagina