Ik heb het ook niet over nu. Het is heerlijk nu buiten. MAar die eerste mooie voorjaarsdagen. Dan wordt het echt pas tegen de middag lekker. Sochtends is het gewoon nog koud. We hebben hier een 5 gelijke dagen model dus de kids zijn om 14:00 uit school. Een lange broek (al dan niet linnen oid) en een tshirt met voor de ochtend een vestje vind ik dan al zomers genoeg. Als je met 20 graden al in je korte broek loopt...wat draag je dan als het 30 graden is? of nog warmer.
Ik heb F. een lange broek (wel een dunne broek), sokjes en een t-shirtje aan gedaan, daaronder een rompertje zonder mouwen. Vandaag moeten we veel doen en dus veel in de auto, lange mouwen is dan echt veel te warm.
eehh, ook een korte broek/ rok? Ik draag namelijk een lange broek zowel met +2 graden als met +12 graden. Wat is het verschil? Als we de zomerkleding bewaren voor alleen dagen dat het 25-30 graden wordt, dan kan ik vooruit met 2 korte broeken per kind tijdens de Nederlandse zomers.
hier een spijkerbroekje, korte mouwen rompertje en een longsleeve aangedaan, en dunne zomerjas, maar dat was geloof ik wat overbodig hihi. was totaal verrast door het warme weer. vanmiddag ook gewoon lekker hup in de stoffen 'relax'broek met een shirtje
ik heb mijn zoontje vanmorgen met een dunnere lange broek, shirt, vest en bodywarmer naar het kdv gebracht. Het vest en bodywarmer gaan bij binnenkomst gelijk uit. Vond het lastig om hem nu al met korte broek te brengen omdat het helemaal nog niet zo warm was vanmorgen, dus heb ik nu voor de middenweg gekozen met zijn dunne lange broek. Ik hoop dat het niet opeens heel erg heet gaat worden vanmiddag. Anders moeten ze hem maar in zijn boxer gaan laten spelen.
Nu nog een lange broek van heel dun materiaal en een shirt met lange mouwen, maar als we vanmiddag in de tuin gaan zitten waarschijnlijk een korte broek of in ieder geval shirt met korte mouwen. Bij ons in huis blijft de temperatuur vrij laag. Ik heb thuis nu ook nog een lange broek en vest aan
Wij gaan vandaag varen met onze boot en aanleggen bij een eilandje om lekker in het water te gaan. Mijn zoontje heeft een korte broek en shirt zonder mouwen en mijn dochter een rokje met topje en nu nog een legging en bolero, maar die gaan straks uit. En we nemen natuurlijk de zwemkleren mee.
Haha inderdaad. Op school een korte broek en tshirt, thuis naar alle waarschijnlijkheid bij zulke temperaturen alleen een zwembroek want dan zijn ze continu met water aan het spelen
Ik vind echt wel een groot verschil zitten tussen 20 en 30 graden qua kleding. En tussen 2 en 12 graden ook. Niet qua binnenkleding (min of meer even warm door de verwarming), maar bij 2 zal ik toch mn winterjas aan doen met sjaal ed, terwijl het bij 12 erg afhankelijk is van de gevoelstemperatuur. Maar goed, ik kijk zelden echt naar de weersverwachtig en we zijn hier dus wel eens net wat te warm gekleed.
Nou ik vind het verschil tussen 20 en 30 graden behoorlijk groot hoor :O 20 vind ik lekker en 30 vind ik bloedheet. Daarmee wil ik niet zeggen dat je met 20 geen korte broek kunt dragen...de een is warmbloediger dan de ander natuurlijk.
Hier vanmorgen een dunne (lange) broek en t-shirt (buiten nog een spijkerjasje) Nu: jumpsuit zonder mouwen en kort broekje!
Hier een t-shirt en korte broek. Ik heb maar 1 shirtje zonder mouwen en die is spierwit, iets te wit om mee in de zandbak en water te spelen anders had hij zo eentje aan
Mijn kinderen dragen het hele jaar door meestal korte broeken en t-shirts/polo's omdat het hier erg warm is (behalve en december/januari, dan is het hier 'winter' en dan zakt de temperatuur tot 26 graden). Zo is het nu bijvoorbeeld al 39 graden buiten. Toevallig heeft mijn oudste vandaag een korte broek aan en een longsleeve. Als we in Nederland op vakantie zijn hebben ze het altijd 'koud' en dan willen ze bij 29 graden een lange broek en een longsleeve aan. Vorig jaar kwamen we aan op Schiphol ergens half juli en toen was het 32 graden in Nederland. Waarop mijn oudste tegen mijn moeder, die ons kwam ophalen zei: "oma, ik heb het koud. Heb je ook een jas bij je voor mij?" De week daarna was het 19 graden en regen dus lange broeken, dikke trui en nog een zomerjas eroverheen.
gistermiddag had mijn zoontje een korte broek en tshirt met korte mouwen aan - toen hij met de watertafel ging spelen stond hij in zijn romper Het was warm (zuiden van het land) dus dat kon wel vond ik. Vandaag bewolkt en een graad of 20 voorspeld geloof ik.. lange katoenen broek en tshirt met korte mouw.
Hier vandaag jumpsuit aan denk ik, hetword 18 graden. wel gaat de badpak mee naar de speeltuin (er staat daar een badje) In het zonnetje kan het nog best warm zijn Zl krijgt een jogging broek of dun katoenen broekje aan met tshirt korte mouw.
Gisteren hadden ze een broek met een t shirt Vandaag een longsleeve met broek Hier in Friesland staat meestal wel wat wind en dan is een longsleeve met 18 graden niet te warm. Vind het nog geen korte broeken weer geweest.