Hallo! Ik kan mijn abo verlengen op t-mobile, maar ik ging eens rond kijken en toen kwam ik er achter dat ik een veel betere aanbieding bij tele2 mobiel kan krijgen. Alleen lees ik er veel slechte dingen over, maar ook positieve verhalen. Dus wie heeft er hier ervaringen en zegt ja doen! of juist nee niet doen! Alvast bedankt!
Hier sinds vorige week een abbo met nieuwe telefoon bij tele2. Ik ben zeer tevreden. Alles netjes afgerond via de telefoon met een medewerker. Ik had eerst een sim only maar omdat mijn mobiel stuk ging wou ik hem stop zetten. Toen kwamen ze met andere aanbiedingen en daar ben ik dus op ingegaan. Omdat ik al klant was kreeg ik ook nog korting op mijn abbo, dus betaal ik 6 euro minder. (Dan eigenlijk het normale abbo is) Telefoon had ik de volgende dag al in huis. En ook erg handig de app die ze hebben waarop je dus elke dag kan kijken hoe je binnen je bundel zit Ik ben tevreden! En ik vind ze snel bereikbaar via de klantenservice.
Ik zal mijn hele verhaal hier niet plaatsen. Kort maar krachtig. Erg slechte ervaringen! Kosten in rekening gebracht die niet gemaakt zijn. (Van 50,- of meer) Internet Mbs die op onverklaarbare manieren ineens op zijn. 1000mb in 3 dagen.
Wij hebben beide onze abbo's overgesloten van KPN naar Tele2. Scheelt totaal meer dan 50 euro per maand!
Hier hele slechte ervaringen. De rekeningen klopten steeds niet en de klantenservice is heel erg slecht bereikbaar. Als je dan iemand bereikt hebt vind ik ze erg onvriendelijk en werken ze totaal niet mee. Voor mij nooit meer dus.
ik zou het niet doen. tele2 zegt voor je een abbo afsluit dat je landelijke dekking hebt, nou niet dus. mijn man heeft een abbo gehad bij tele2, hij kon korting krijgen omdat wij al alles via tele2 hebben. en aangezien wij over al die andere dingen zeer tevreden zijn durfden we het contract daar wel aan te gaan. het was de grootste fout die we in jaren hebben gemaakt, al die korting die hij kreeg hebben we dubbel en dwars kunnen betalen door alle kosten voor het opsturen van de telefoon en het wekelijks en soms dagelijks bellen. mijn man had een samsung s 2 plus. binnen 2 weken slecht verstaanbaar, telefoon die telkens uitviel ookal zat de accu bijna vol. telefoon opgestuurt zou max 6 weken duren. je belt in week 1 dan zeggen ze het duurt nog 6 weken, je belt in week 2 en dan zeggen ze het duurt nog 6 weken en zo gaat weken achter elkaar aan. de kosten die je maakt om het op te sturen zijn voor jezelf. telefoon zou nu goed zijn... na een week zelfde problemen met de telefoon. wij naar de Phone house, daar bleek dat de software niet eens goed geïnstalleerd was. na een week weer zelfde problemen. bleek de sim kaart stuk te zijn, dus nieuwe simkaart erin. toen kwam mijn schoonvader in het ziekenhuis te liggen, mijn man was niet bereikbaar dus mijn svader moest een ander nummer op zoeken en dat terwijl het spoed was. wij weer gebeld, weer sim kaart stuk. dit kwam doordat tele2 dus geen landelijke dekking heeft werd zelfs toegegeven door de technische dienst. of we kregen de rest van het contract 10 euro korting of we konden de telefoon overkopen voor 175 euro en dan was het contract ontbonden. want opsturen of nieuwe simkaart mocht niet meer omdat ze dat al een keer hadden gedaan.
Heb al een hele tijd een abonnement bij Tele2. Nooit problemen gehad, goede klantenservice ervaring en mooie aanbiedingen met verlengen abonnement. Helemaal prima.
Exact hoe ik over hun denk. Ik heb bijna nooit bereik, gebeld zeggen hun ja wel hoor dat heb jij wel. Uhm pardon? Nee ik heb geen bereik, sms'jes komen nooit aan, mij bellen? Nee joh dat kan niet eens. Hun beweren hoog en laag dat ik wel bereik zou moeten hebben.. Nou daar sta je dan. Vriendelijke mensen heb ik daar alleen gehad toen ik mijn abbo afsloot... Nouja mijn vriend. Is er iets mis, zijn ze ineens heel onvriendelijk.
Ik heb sinds een paar maanden een tele2 abo maar als ik eerder had geweten dat het mobiel internet zo bagger zou zijn had ik me toch wel bedacht. Laat ik het zo zeggen: ik heb internet maar als je een paar minuten moet wachten totdat een site geladen is, wordt je daar niet vrolijk van. Als ik het zo lees op het forum van tele2 hebben meer mensen last van dit probleem
Hier al ruim drie jaar Tele2. Geen problemen mee. Kreeg zelfs zonder problemen korting op een factuur omdat ze een fout hadden gemaakt maar ik hoefde niet met allerlei bewijzen te komen. Ik zeg doen !
Ik geloof overigens dat je uiteindelijk, over welke provider je deze vraag ook stelt, soortgelijke antwoorden zult krijgen. Ik herken me nl. totaal niet in eerder genoemde problemen, internet is snel en heb overal (waar ik kom) dekking. Maar bij iedere provider gaat wel eens iets mis met een reparatie bijv. Zoveel mensen, zoveel meningen en ervaringen.