stoere jongenskamer ideeen gevraagd!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by girl21, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar ideeen vor een stoere jongens kamer!

ik zat al te denken aan een jungle kamer of een piraten kamer, of een ridder kamer...

allemaal leuk, maar hoe is dit te realiseren? ik wil absoluut geen behang, maar ben zelf wel een echte crea bea, dus zelf dingen maken is geen probleem! (crea bea zonder idee dan haha;))

hebben jullie misschien ideeen en voorbeeldfotos?

het liefste heb ik iets byzonders walt je weinig ziet, maar als ik kijk naar ons budget, mag het ook weer niet al te veel kosten :(:)

alle hulp is welkom!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Wij gaan binnenkort een oceaan kamertje maken.
    De muren worden zeeblauw en er komen orka (zijn favoriet) dolfijnen en dat soort dingen op zijn kamertje.

Als je voor Jungle gaat wat erg gelliefd is trouwens, zou ik eens op marktplaats kijken, kan je heel veel dingen vinden, en ideeen vandaan plukken

Succes met het klussen

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    Ik ben ook alvast aan het nadenken voor mijn zoontje, voor als we straks gaan verhuizen...
    Ik twijfel echt nog..:
    -'hollandse' kamer met roodwit geruit, kobaltblauw en wit
    -piratenkamer
    -retrokamer met 1 muur geweldig retrobehang en wat leuke accessoires, veel oranje, bruin en wit met misschien wat blauw
    -1 muur fotobehang
    -de onderste helft van de muren (krijtbord) huizen/bomen

4. girl21

girl21 Niet meer actief

hewt blijft moeilijk he.. najah ik denk nog even verder, we zijn nog niet aan t verhuizen ;)

Share This Page