Heel lang dacht ik: dat duurt nog wel een paar jaar, hij is nu nog klein. Een kind dat in eerste instantie gezond geboren lijkt te zijn, wordt groter en blijkt autistisch en Alle Dagen Heel Druk, Ondanks dat krijg je zijn optimisme nooit stuk! Altijd vrolijk, tevreden en blij, Is mijn lieve zoon, de jaren gingen snel voorbij. Van buiten volwassen, van binnen soms nog een kind, een echte allemansvrind. Iedereen zei altijd: Voor je het weet zijn ze groot, geniet maar van dat jonge leven! En dan dacht ik: Ja, ja, maar dat duurt heus nog wel even, Maar ze hadden wel gelijk, helaas is dat te laat tot me door gedrongen, Dan had ik er wat tijd betreft misschien wel anders mee om gesprongen. Maar nu, na voor mijn gevoel zeer korte tijd, is het moment echt daar Morgen.......morgen wordt hij, mijn oudste kind, 18 jaar!!
Och jeetje.... Mijn oudste wordt over twee weken 4 maar oef wat kan ik me indenken hoe dat voelt. Mooi geschreven hoor. Lekker trots zijn op je toch al volwassen zoon. Zover hebben jullie het al gebracht! Gefeliciteerd!
Hou op, hoewel ik natuurlijk ook blij ben, ben ik ook wel heel "weemoedig".... vandaag, 18 jaar geleden zijn mijn vliezen gebroken, de bevalling, de kraamdagen, de verjaardagen, de eerste keer naar school, de onderzoeken en de onzekerheid, ALLES komt gewoon nu naar boven. Zo raar. De tranen zitten me heel hoog, ondanks dat ik ook blij ben, gek he? Bedankt voor alle felicitaties!
Wat mooi geschreven. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik wens jullie een hele gezellige en feestelijke dag morgen.
Meid harstikke leuk joh...onze oudste zoon is ook 18 En ik moet soms zo lachen hoe hij met zijn " zelfstandigheid" omgaat, toeslagen studiekosten...het is een heel geregel Van harte gefeliciteerd!!! En hele fijne dag morgen...