Bri van harte gefeliciteerd met je oudste zoon. Heel mooi omschreven. Zo voelt het voor mij ook vaak, al zijn mijn dochters 5 en 3.
Ja, het gaat écht heel hard, zo heb je een baby, dan naar de kleuterschool, voor je het weet zitten ze op het VO, lopen ze stage en nu.....is hij zo maar volwassen.
Ik krijg er tranen van in mijn ogen, wat mooi . En van harte gefeliciteerd met je zoon Je gelooft het bijna niet, als je net zo'n klein baby'tje in je armen houdt, maar de jaren vliegen echt voorbij...slik.. liefs Pluisje
Had je al gefeliciteerd maar hoe voelt het nu om een ( volwassen) zoon te hebben denk super trots. Mijn neefje bijna 18 dus kan mij er wel wat bij voorstellen. Z.n grote jongen. Hier nog vier jaar. Dan is het ook zo ver. Maar het gaat zo hard verschrikkelijk hard.
mmm hoe het voelt? Beetje vreemd hahaha. Vooral omdat ik naast hem natuurlijk ook nog 2 kinderen van 4 en 2 heb. Is een groot verschil. en het is ook leuk hoor, zo'n groot kind in huis, voordeel is dat je makkelijker kunt praten, als ik ergens niet bij kan (ik ben 1.65 ongeveer) dat hij met zijn 1.90 m het wel even wil pakken voor mij . Verder is het ook best gezellig, samen een film kijken bijv. Aan de andere kant leidt hij ook steeds meer een eigen leven en is dus ook vaak weg. Nu is hij bijv naar zijn allereerste theorieles, iets wat ik volgens mij nog spannender vind dan hij Of het lukt weet ik niet, vanwege zijn autisme/adhd, maar het gaat individueel met computers en de rijschool houdt het extra in de gaten doordat hij dyslectisch is. Waarschijnlijk doet hij mondeling examen, maar dat maakt niet uit. Ik vind het spannend