Morgen...

Discussie in 'Prematuur' gestart door caat, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    .... wordt mijn meisje gehaald op 31.3 (banner loopt 3 daagjes voor). Zo trots was ik op mezelf dat ik de 30 weken had gehaald zonder grote problemen (zoontje met 26.4 overleden, dochter 35 week met laatste 12 hel weken)..... zo een teleurstelling dat ik.op de poli voor nachtje opname moest. Dat nachtje bleek na bloed en urine een blijvertje.... hellp...... tot half 12 vandaag voelde ik me fit. Om 12 uur werd ik overvallen door een blinde waas in mijn ogen en voor ik het wist ben je 7 uur aan het vechten tegen iets wat veel sterker lijkt. Nu ben ik weer stabiel genoeg. Om de longrijpers een kansje te geven, die eigenlijk dag te laat zijn, wordt ze morgen dus gehaald. Wat een emotionele rollercoaster opeens die nog niet klaar is....

2. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    O meid, wat heftig allemaal.
    Wil je vast heel veel succes en sterkte wensen voor morgen!

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Caat wat heftig voor jullie. Hopelijk een spoedige bevalling, vlot herstel en je kindje snel mee naar huis.

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hoop dat alles voorspoedig is gegaan en jullie lekker samen zijn nu.

5. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hoop dat alles goed is gegaan!! 😘

6. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk is alles goed gegaan.. wens je toch veel kracht toe

7. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ze doet het fantastisch! Ze woog 1780 gr en ademen ging bijna zelfstandig. Nu dipte ze een beetje dus krijgt beetje hulp... maar het ging zo goed met haar dat ze naar high care mocht ipv IC. Ze doet het beter dan mama hihih

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje.
    En wat een geweldig nieuws dat ze het zo goed doet zeg!

Geniet van jullie meisje😘

9. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Wat goed zeg!! En wat een mooi gewicht bij het termijn.

Hoe gaat het met jou?

10. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Wat een goed bericht. Gefeliciteerd met jullie kindje. Hoe gaat het met jou?

11. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik ben heel erg blij dat ze het zo goed doet. Zelfstandig ademhalen ging redelijk, behalve dat ze soms vergeet dat ze het zelf heel goed kan. Ze waren iets te fanatiek met afbouwen, maar nu met haar flow-brilletje op 2L gaat het prima.
    Met mij gaat het redelijk. Beetje last van kraamtranen door schuldgevoel dat ik het niet heb volgehouden.... weet natuurlijk dat ik er weinig aan had kunnen doen, maar goed dat is het gevoel. Mijn sectiowond gaat prima en ook de pijn is nu te doen. Wat dat betreft had ik al op de been kunnen zijn. Alleen er is iets fout gegaan met de ruggenprik en heb nu een (tijdelijke)paralyze van mijn been. Daarom moest ook meteen na de sectio de pomp uit en moest ik het zonder pijnmedicatie doen. Pas na 4 uur mochten ze me iets geven brrrr. Ik ben ondertussen wel uit bed, gelukkig want het was bijna onmogelijk om met bed naar de neo te gaan qua ruimte. Ik kon niet buidelen gisteren op de high care omdat mijn bed niet aan de goede kant kon staan. Vandaag in rolstoel kon het wel. Mijn been is dus verlamd, kan er wel op steunen, maar niet bewegen..... met de hoop dat het wegtrekt. Dus nu ook neuroloog en fysio constant aan het bed.....

12. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    O Caat wat balen zeg. Is er zicht op snel herstel?
    Die kraamtranen lekker laten gaat hoor lucht alleen maar op. En tuurlijk mag ja balen dat je je kindje niet langer in je kon dragen. Je gunt haar het beste. En ik weet het want mij kids zijn met 28 wk geboren. Dus snap je gevoel :)
    Maar het maakt je geen slechte moeder hoor! Je kon er niks aan doen. En nu kun je ook voor je kindje zorgen. Ze heeft je hard nodig.
    Haar verzorgen, voeden, en veel buidelen en aan haar denken. Maar vergeet je zelf niet hoor. Zorg voor slaap en goed eten ;)
    Ze is vast snel bij jullie thuis als ze het al zo goed doet.

13. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Weten ze helaas niet. Ik heb me ondertussen gewoon maar neergelegd bij mijn lot en probeer me zo goed mogelijk te redden met dat been. Op zich gaat al best wel veel vanzelf, alleen mijn been terug in bed krijgen is een dingetje...... maar dat mini het zo goed doet helpt wel heel erg goed tegen verdrietige momenten die het geeft omdat het echt frustrerend is dat het soms niet lukt. Ben blij iig dat ik haar nu weer dicht bij kan hebben nu ik wat mobieler ben

14. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hopelijk snel beterschap voor jou.
    Mag je oudste mee naar de baby kijken?

15. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ja die heeft waterpokken gehad. Ze is nu 3 keer geweest. De eerste keer vond ze het vooral indrukwekkend en eng (alle apparatuur), maar daarna kwam het besef dat het haar zusje was. Ze komt zo mij ophalen en dan mag ze haar kadootje ophangen (grote muziekdoos)bij haar kleine zus. Uk moet aan antibiotica door ontstoken infuusje die op haar hoofdje zat, dus paar daagjes uitstel voor transfer ander ziekenhuis

16. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    O arme. Die ontstoken infuuslijnen ook altijd. Ze is vast snel weer opgeknapt met de kuur. Kan me dat nog herinneren

17. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    De infectie lijkt alles mee te vallen, ze is niet ziek ervan. Dus misschien mag ze morgen toch over.... alleen ik ben gister ingestuurd door verloskundige door een dramatisch hoge bloeddruk. Met pilletje erbij moet ik me morgen weer melden na het buidelen. Zucht

18. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    O wat naar zeg dat je bloeddruk nog niet wil zakken..
    Hoop op een goede dag voor jullie!

Deel Deze Pagina