Dagje Eindhoven met dreumes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LA85, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Binnenkort ga ik een dag naar Eindhoven en mijn dreumes gaat mee :)
    Op zich is er (nog) niks speciaals gepland, wat rondlopen, winkelen.. gewoon een dagje even in een andere omgeving.
    Ik ben alleen niet zo heel bekend in Eindhoven en vroeg me af of er in/rondom het centrum plekken zijn waar mijn dreumes ook rustig even zijn benen kan strekken, een park o.i.d. Ik heb gezien (via google) dat er een paar parken zijn.. maar welke is leuk/handig?

Ook als jullie nog andere tips hebben wat betreft leuke dingen om te doen met een dreumes in Eindhoven hoor ik het graag :D

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik woon in eindhoven en vrij dicht bij het centrum ook. Maar in het centrum is er weinig voor een dreumes. Het echte winkelgebied is autovrij dus daar kan hij rondlopen, voor een park moet je toch wel een stukje lopen. Eindhoven is wat dat betreft niet zo vreselijk leuk.

Als je bereid bent de bus te pakken zou je naar het Henri Dunant park kunnen gaan, dat is erg leuk en er is een mega speeltuin (gratis, de splinter heet het)

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Cathelijne heeft gelijk. Eindhoven is wat dat betreft niet zo spannend. Maar wel de stad waar ik me het meeste thuis voel. 😄 Ik zou trouwens niet komend weekend gaan. Het wordt nogal druk. 😏 Ik dacht ook aan de Splinter voor je dreumes. Er zit ook een kinderboerderij bij. Heel leuk.

4. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    ik ga straks als hij in bed ligt gelijk even googlen, bedankt alvast voor de tip van de Splinter :)

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113

waarom word het druk komend weekend?
    midden in de stad staat wel een grote draaimolen! doet t altijd goed bij kinderen :D

6. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    PSV wordt kampioen ;)

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Tegenover de McDonald's.. Doet het ook altijd goed bij kinderen toch?
    Maar goed, in het centrum zal dit weekend genoeg bedrijvigheid zijn. Ik weet alleen niet of je daar op zit te wachten..;)
    De Splinter is leuk, maar de Genneper parken ook.

8. pientje1

pientje1 Niet meer actief

whaha daar is mijn dochter laatst ook ingeweest. Ze vond het geweldig!

9. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heb de Splinter gegoogled, als het weer het toelaat ga ik daar denk ik wel even heen.. zag dat er picknick tafels zijn, dus ik zou van tevoren wat kunnen maken en het daar lekker opeten :D

Is er verder ook nog iets specifieks te doen bij de Genneper parken voor kleintjes? Of is het "gewoon" een mooi park? :)

En de draaimolen in het centrum vindt hij vast ook wel even leuk :) MacDonalds.. ehh geen idee. Hahaha mag ik bekennen dat ik al meer dan 10 jaar niet bij een MacDonalds ben geweest :D Van horen zeggen weet ik wel dat er een ballenbak is.. weet alleen niet of dat bij elk filiaal is ;)

P.S.: Nee, ik ga niet dit weekend :p

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dames, is Panecook in het centrum trouwens leuk om te lunchen met de kleine? Ik lees heel wisselende reviews maar de meeste zijn van jaren geleden...
    Andere lunch tips ook welkom :D

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik weet niet of je dreumes boeken leuk vindt, maar anders zou je nog naar ' De Boekenberg' op de kleine berg kunnen gaan. Is in het centrum. Kinderboekwinkel de Boekenberg

Verder is Eindhoven centrum idd niet echt denderend voor een dreumes.

Het restaurant wat jij zegt ken ik niet. Qua lunch zijn De Vooruitgang en De Wildeman op de markt lekker. Daar zitten ook vaak kleine kinderen, maar ze hebben er niet specifiek een speelhoek oid.

12. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik wou even laten weten dat we een fijne dag hebben gehad :)

Panecook bestaat niet meer (volgens mij, heb het in ieder geval niet kunnen vinden) maar we hebben gewoon ergens anders wat gegeten.

Ook nog even naar De Splinter geweest :D Kwam niet verder dan helemaal aan het begin van het park want mijn zoontje vond de zandbak reuzeleuk en wou er niet meer uit! :p

Nogmaals bedankt!

Deel Deze Pagina