Voor de dames die bekend zijn met le serignan plage een vraag: Wij gaan eind mei voor het eerst er heen. Nu hebben we via pharos reizen geboekt en daar staat op de website alleen dat gasbarbecue is toegestaan. Op de site van suncamps zag ik dat gas, kolen en electrisch is toegestaan, op de site van allcamps zag ik alleen dat barbecue is toegestaan. Nu zitten we er niet echt op te wachten om speciaal voor deze vakantie een gasbarbecue aan te moeten schaffen en gasflessen te moeten regelen, dus ik hoop dat kolen ook is toegestaan. Wat zijn jullie ervaringen? Mag het? En zo niet, wordt er ook toezicht op gehouden of niet?
Nee kolen mogen niet, en er wordt gecontroleerd, gas bbq mag wel inderdaad. wij konden het bij huren bij rent a tent waar we de stacaravan van hadden gehuurd was helemaal niet duur om te huren, en werd keurig ter plekke geregeld, inclusief gas en toen de fles leeg was werd er even een nieuwe fles aangezet en konden we weer verder.
Gas idd. Die staat meestal al bij de tent of caravan via de touroperator. Jammer want met kolen is 100 keer lekkerder
Wij hadden toen bij rent a tent ter plekke gehuurd bij die mensen en moesten geloof ik iets van 25-30 euro betalen voor 2 weken. En dan had je zo'n mooie bbq met zo'n klep erop, dus wij vonden het goed te doen.
Het mag idd niet, wij hebben zelf vorig jaar de skottelbraai meegenomen. Ideaal. Misschien kan je de camping zelf even een mailtje sturen, en vragen wat het kost als je er één via hun huurt oid. Of je neemt je gourmetstel mee, misschien is dat nog een idee..