onze plurk gata morgenavond voor het eerst logeren bij mijn ouders. ze zijn hartstikke lief voor dr en mijn moeder kent ze heel goed. mn vader ziet ze wat minder omdat ie werkt. en ze zal niks te kort komen en helemaal platgeknuffeld worden maar toch zie ik er tegenop. een hele avond en nacht zonder mn plurkie weet zeker dat ik de avond zelf het goed los kan laten. we hebben een feestje maar ik ben bang dat ik de hele nacht niet slaap of dalijk huilt ze heel de nacht... heb mn ma op het hart gedrukt te bellen als het niet gaat, woon maar 5 minuten bij dr vandaan. pfff zal blij zijn als het zaterdag ochtend is hahaha. ben ik nou een grote mutsze slaapt trouwens wel vaker mijn moeder hoor maar dan is dat s´´middags als ze oppast zeg maar 1x in de week denk dat ik me maar flink ga bezatten en als een blok in coma val hahaha
Niet overin zitten komt wel goed! dat je je kindje missen gaat klopt... maar probeer het los te laten en ga genieten van je nachtje "vrij"! Ik ben ook onwennig als mijn zoon uit logeren is en ben blij dat hij weer thuis in zijn eigen bedje ligt
Ik snap je gevoel helemaal!!!! Maar.....die kleintjes zijn vaak zoveel flexibeler dan wij denken . Nieuw is vaak ook heel erg leuk. Heel veel succes met slapen, misschien is coma zuipen wel een optie ...
Weet niet of coma zuipen zo goed plan is, mis je de volgende dag niet alleen je kind, maar voel je je ook hondsberoerd Het zal vast allemaal hartstikke goed gaan! Je kindje kent oma goed en oma je kindje. Ze hebben het vast super gezellig samen! Probeer het los te laten (oma belt wel als het echt niet lukt) en geniet!
Bedenk dat je de enige bent die er last van heeft, je dochter zal het waarschijnlijk gewoon prima vinden. Mijn zoontje was 2,5 maand toen hij voor het eerst bij mijn ouders logeerde. Heel spannend vond ik het, maar voor mijn zoontje maakte het echt niets uit. Ik zou lekker gebruik maken van de gelenheid en genieten.
wij willen graag weer een keer langer blijven liggen, zoonlief is elke ochtend tussen 5 en 6 wakker, ( ik zeg wel wij maar eigenlijk wil mijn man graag weer een keer uitslapen....en tuurlijk vind ik dat ook heerlijk ) nu heb ik met mijn ouders afgesproken dat zoonlief morgen avond daar komt te slapen.... het is eigenlijk de 2e keer uit logeren.... maar vind het nog geen fijn idee wat als hun niet wakker worden van ? of hij niet goed in slaap kan komen.... of snachts veel wakker is.... het liefst hou ik hem gewoon bij me maar aan de andere kant ... manlief weet nog nergens van, ik een tafeltje gereserveerd bij een heerlijk restaurant, daarna pakken we een sauna, en daarna misschien nog naar de bios, dus dat is ook wel weer leuk...( denk ik ) ik weet je wat ik denk.... ik zaterdag ochtend helemaal niet kan uitslapen omdat ik altijd net iets eerder wakker word dan zoonlief... ( mamawekker ) pff je bent dus niet de enige
weet dat het allemaal goed komt hoor maar pfff wat is loslaten moelijk. wonders2 jij ook een hele fijne avond. ik laat iig ook nog even weten hoe het gegaan is...
Twee weken terug is kleine meid hier voor het eerst uit logeren geweest... lastig hoor!! Ga altijd even kijken voor ik zelf ga slapen en stond ineens in een leeg kamertje :x Maaaaaar... Emma heeft heerlijk geslapen en ik kon voor het eerst in bijna 10 maanden weer eens blijven liggen! En niet te vergeten oma, ie zo trots als een pauw was dat zij de 'primeur' had... Echt.. het lijkt een stuk moeilijker dan het is!!
Amber gaat over een week een nachtje logeren. De eerste keer! Ik zit nog in mijn verlof, dus ze gaat nog niet eens naar het kdv. Soms laat ik haar wel bij mijn ouders of mn zus. Daat gaat de ene keer goed, de andere keer huilen geblazen. Ik vind het dus heel spannend, maar heb ook zin om lekker met mn mannetje een nachtje weg te gaan! Heel dubbel dus! Hoop dat alles goed gaat. Mn ouders zullen haar sufknuffelen, dus daar zal het niet aan liggen!
nou heb ze net weg gebracht..ppffff ben blij als ik dalijk weg kan en mn zinnen kan verzetten. wat zeker gaat lukken hoor. voorlopig was ze net lekker aan het spelen bij opa en oma toen ik wegging en oma als klimpaal aan het gebruiken ze had nog niet eens echt erg in dat ik wegging! hopelijk blijft dat dan maar zo. ja dames ga me maar eens omkleden, optutten etc.en achteraf heb ik me bedacht dat ik niet ga comazuipen want ik zit paar daagkes voor mn nod en wie weet. drink liever alleen dan wat voor mn ei. groetjes plurkie
Geniet van je avond plurk! Plurkukkie heeft het zeker weten naar haar zin en morgenochtend kun je een uurtje langer blijven liggen!