Afgelopen zaterdag hebben wij onze eerste echo gehad in een echocentrum. Op de echo was duidelijk eerst maar 1 vruchtje te zien, maar bij nader kijken zag de echoscopiste er nog 1 maar gezien ik nu pas 8,4 weken zwanger ben ligt mijn baarmoeder nog erg laag en was het moeilijk voor de echoscopiste om het duidelijk in beeld te krijgen. Bij het luisteren naar het hartje vermoede we ook dat er toch 2 hartslagen te horen waren, en op de dvd die we hebben gekregen zien we zelf toch ook 2 hartjes knipperen. Donderdag mogen we weer terug voor een echo, maar was benieuwd of iemand hier op de site er wat over te zeggen had. Overigens 2 zijn bij ons ook heel erg welkom
sorry hoor maar van die foto kan ik helemaal niets maken hihi. Maar spannend hoor, misschien 2 stuks! Hopelijk krijg je snel uitslag erover door nog een echo misschien?
Ja we mogen donderdag terug komen, de echoscopiste zei dat een paar dagen heel erg uitmaakt in deze fase van een zwangerschap, dus we hopen dat ze gelijk heeft
Ja, tussen 8 en 11 weken gaat het echt van een pindaatje naar een klein mensje met armen en benen Ik kan ook niets maken van die foto, te klein en te onscherp... Maar spannend dus! Ik ben benieuwd!
O jee, spannend! Laat ff weten hoe het afloopt. Ik kan inderdaad niet opmaken of het er 1 of 2 zijn; de foto is niet helemaal duidelijk!
Ik houd jullie op de hoogte!!! Maar ik krijg de foto er niet duidelijker op... Ik laat het donderdag even weten
uhmm als ik heel goed kijk zie ik 2 vruchtzakjes met 2 witte puntjes erin idd staat die 2de heel ver links onder in beeld.. maar kijk maar is goed.... ik zie het wel.. zie ook duidelijk de wand tussen de 2 vruchtzakjes..
Dat dachten wij dus ook tezien, we hebben ook een dvd en op de dvd zie je het ook op 2 plekken knipperen, maar het is begrijpelijk de echoscopiste wil toch even een slag om de arm houden, dus morgen naar de vk en donderdag een nieuwe echo, dus spannende week
wij dachten er bij mijn echo van 6 weken en 4 dagen ook even 2 te zien...later weer 1...volgende week weer een echo en kijken wat we dan zien gisteren zeiden een aantal mensen tegen me "ik denk dat het er 2 zijn"
Heel Herkenbaar.. Een goede vriendin zei tegen me, dit zijn er 2 Vanmiddag gaan we naar de verloskundige dus mischien horen we het dan al aan de hartslag en zo ie zo donderdag weer een echo Maar ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat of het nu 1 of 2 wondertjes zijn.
ik denk dat ik er twee zie... ik denk voor het hartje luisteren is het nog wat vroeg, maar donderdag op de echo zie je vast twee prachtige vruchtjes!!
mijn vriend en ik zijn er al van begin af aan van overtuigd dat het er 2 zijn...dus die echo heeft het dubbel zo spannend gemaakt...vandaag weer iemand die het tegen me zei tweelingen komen wel voor in de familie van mn vader dus wie weet Hoe was het vanmiddag?
vlietje, ik zie ook wat babyhope zegt. Maar soms kan een echo een soort spiegeling geven. Even afwachten dus.... maar wat spannend zeg!!! Donderdag kom ik hier weer even kijken of je een mooie foto hebt voor ons van een tweeling, hihi.
Nou vanmiddag bij de verloskundige geweest. Helaas alleen mijn bloeddruk gemeten, en op de weegschaal gestaan, wat best schrikken is als je normaal niet op de weegschaal staat Maar verder wil de verloskundige ook nog even afwachten op donderdag, dus toch nog een dag in spanning zitten en donderdag om 14:15 hopenlijk wat meer zekerheid Ik stel me er wel op in dat het 1 baby is, maar zou het ook super vinden als het er toch 2 zijn, heerlijk die schommelende hormonen en die spanning