Morgenochtend punctie...En zie er zooooo tegenop!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamEllen, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik duim voor jullie. Wij hadden 6 bevruchtingen en 1 8 cellige terug geplaatst.. dat werd miskraam en nu nog 2 in 1 rietje ingevroren

2. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Tess, Wanneer krijg je ze terug geplaatst? Wat erg dat het uitgelopen is op een miskraam, vreselijk....Dan heb je de goede hoop en in ene..Bah!

Bij ons was de eerste ivf ook een 8 cellige en die is blijven plakken en nu een gezonde peuter van bijna 2! De tweede ivf was een 5 cellige met langzame groei, verminderde bms dus had ik toen niet zo'n goede hoop...is ook uitgedraaid op niets. Nu deze ivf is het weer een 8cellige en alles goed.. :D DUs we houden de moed er maar in!

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Zie je reactie nu pas! Mei weer tp..

Hoe gaat het met jullie dames????

4. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Spannend weer straks in mei! Hopen op een mooi resultaat!

Ik heb vanmorgen (te vroeg...veel te vroeg!) Getest en die was heeeeeel licht positief...... ik mag eigenlijk maandag/dinsdag testen....spannend!! Ik heb wel lang last gehad van de overstimulatie, zelfs fietsen was/is nog pijnlijk!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop t voor je!!

Ik hoop ook echt op m'n cryo, anders weer poging 3, maar ben wel zwanger geweest vorige maand dus het kan wel! Ik had trouwens 6 dagen na de tp al lichte testen (ook veeeel te vroeg) en pregnyl was het niet want om de 2 dagen werden ze donkerder..

Deel Deze Pagina