Morgenochtend ga ik naar het buitenland voor mijn werk. Ik kom vrijdagavond pas weer terug. Normaal gesproken kolf ik dagelijks twee voedingen op mijn werk (180ml wat dan weer gelijk staat aan de fles die mijn zoon op hetzelfde moment drinkt). Nu ga ik dus acht ker kolven. Ik heb niet de ijdele hoop om met acht voedingen thuis te komen want zoveel vloeistof mag niet eens mee in het vliegtuig. Maar mijn vraag is: Hoe hou ik het beste mijn productie op pijl. Door juist te proberen steeds 180ml te kolven of gaat het er meer om dat ik die acht keer kolf? Kan ik ook een keer minder kolven als dat makkelijker uitkomt of kan ik juist beter een keer extra kolven (wellicht met minder mililiters) zodat ik mijn productie het beste op pijl hou? Ik hoop dat je me nog voor morgenvroeg een antwoord kan sturen Als ast bedankt
Sorry, dit antwoord komt te laat voor je. Ik hoop dat het gelukt is. Ook als je productie wat is teruggelopen komt dat meestal vanzelf weer goed als je weer bij je baby bent en hem weer wat vaker aanlegt. De borsten goed leeg kolven en de frequentie wat opschroeven zorgen voor het beste resultaat. gr Linda